Ged i iSync efter vintertid
Fra : thohei

Dato : 26-10-09 04:50

Efter skiftet til vintertid, synker Mac og mobil ikke rigtig godt
længere.
Tiderne i telefonen er en time senere end i iCal - også efter gen-
synkronisering!
Aftaler mere end en måned frem kommer ikke med over i telefonen, men
det gør fx helligdagskalender.
Jeg synes der en gang var en valgmulighed hvor man kunne bestemme at
Mac'en bestemme over telefonen, så jeg en gang for alle kan overføre
data rigtig - de står nemlig rigtigt i iCal, men måske var det kun
overfor Palm? Jeg kan i hvert fald ikke finde den funktion længere.
Andre bud?
Både Mac og mobil står til selv at opdatere tid og har begge gjort det
uden problemer.
iMac med 10.5.8
iCal 3.08
Sony Ericsson k800i