Jeg har fået Wave...
Fra : Steen

Dato : 25-10-09 10:03

Altså Google Wave. Men jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge det til.
Andre der har fået Wave?
Det er selvfølgeligt stadig i beta, men jeg kan ganske enkelt ikke få
mine kontakter ind på siden.

--
Steen

Fra : Palle

Dato : 25-10-09 19:13

On 2009-10-25 10:03:26 +0100, isteen@gmail.com (Steen) said:

> Altså Google Wave. Men jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge det til.
> Andre der har fået Wave?
> Det er selvfølgeligt stadig i beta, men jeg kan ganske enkelt ikke få
> mine kontakter ind på siden.

Jeg har. Er også lidt blank

Jeg tror kun du kan afprøve det smarte i Wave ved at få nogle kontakter i Wave.

Man kan jo f.eks. ikke sende en mail i Wave. Tyndt.

--
Palle

Fra : Steen

Dato : 25-10-09 21:09

On 2009-10-25 19:12:43 +0100, Palle <2.0diesel@gmail.com> said:

> Jeg har. Er også lidt blank
>
> Jeg tror kun du kan afprøve det smarte i Wave ved at få nogle kontakter i Wave.
>
> Man kan jo f.eks. ikke sende en mail i Wave. Tyndt.

Så vidt jeg kan se, så kan man kun kommunikere med andre
Wave-brugere...og det er jo lidt sparsomt endnu.
Jeg har da et par invitationer til overs, hvis nogen vil lege med i denne tråd

Fra : Palle

Dato : 25-10-09 21:10

On 2009-10-25 21:08:49 +0100, Steen <isteen@gmail.com> said:

> Så vidt jeg kan se, så kan man kun kommunikere med andre
> Wave-brugere...og det er jo lidt sparsomt endnu.
> Jeg har da et par invitationer til overs, hvis nogen vil lege med i denne tråd

Jep.

Jeg har også et par håndfulde hvis nogle skulle mangle.

--
Palle

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 27-10-09 20:08

Palle <2.0diesel@gmail.com> wrote:

> [...]
det er jo lidt sparsomt endnu. > > Jeg har da et par invitationer til
overs, hvis nogen vil lege med i denne tråd > > Jep. > > Jeg har også et
par håndfulde hvis nogle skulle mangle. Vil da meget gerne inviteres

perboll snabel a gmail dot com

Tak Per

Fra : Steen

Dato : 27-10-09 21:22

On 2009-10-27 20:07:57 +0100, bollblyp@image.dk (Per Boll Jørgensen) said:

> perboll snabel a gmail dot com
>
> Tak Per

Sendt
--
Steen

Digital, det' lissom bib-bip spil

Fra : dellgren

Dato : 26-10-09 06:32

On 25 Okt., 21:08, Steen <ist...@gmail.com> wrote:

> Så vidt jeg kan se, så kan man kun kommunikere med andre
> Wave-brugere...og det er jo lidt sparsomt endnu.
> Jeg har da et par invitationer til overs, hvis nogen vil lege med i denne tråd

Hej med Jer

Jeg vil gerne lege med hvis I har en invitation tilovers?!

Jeg har en offentlig mail der hedder c_dellgren@hotmail.com

Mvh

Christoffer

Fra : Steen

Dato : 26-10-09 13:49

On 2009-10-26 13:31:52 +0100, dellgren <christofferdellgren@gmail.com> said:

> [...]
> tråd
>
> Hej med Jer
>
> Jeg vil gerne lege med hvis I har en invitation tilovers?!

Uden at være sikker, tror jeg det kræver en GMail

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-10-09 14:05

Steen <isteen@googlewave.invalid> wrote:

> Uden at være sikker, tror jeg det kræver en GMail

hvis hans hotmail er "linket" til hans google konto så virker det også

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 25-10-09 19:45

Steen wrote:
> Altså Google Wave. Men jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge det til.
> Andre der har fået Wave?
> Det er selvfølgeligt stadig i beta, men jeg kan ganske enkelt ikke få
> mine kontakter ind på siden.

Samme problem her...

Vi kan gerne lege, mit brugernavn er peterfarsinsen.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Palle

Dato : 25-10-09 19:54

On 2009-10-25 19:45:02 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Samme problem her...
>
> Vi kan gerne lege, mit brugernavn er peterfarsinsen.

Skriver til dig pt

Fra : Steen

Dato : 25-10-09 21:18

On 2009-10-25 19:54:19 +0100, Palle <2.0diesel@gmail.com> said:

> Skriver til dig pt

Jeg får at vide, at 2.0diesel ikke er et gyldigt brugernavn

Fra : Palle

Dato : 25-10-09 22:22

On 2009-10-25 21:17:36 +0100, Steen <isteen@gmail.com> said:

> Jeg får at vide, at 2.0diesel ikke er et gyldigt brugernavn

Det er nok rigtigt

Prøv:

palle.kolln@gmail.com

Fra : Steen

Dato : 25-10-09 21:17

On 2009-10-25 19:45:02 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Samme problem her...
>
> Vi kan gerne lege, mit brugernavn er peterfarsinsen.

Jeg har "bølget" dig.
Man skal bruge brugernavn@googlewave.com
Mit brugernavn er isteen

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-10-09 14:22

On 2009-10-25 10:03:26 +0100, isteen@gmail.com (Steen) said:

> Altså Google Wave. Men jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge det til.
> Andre der har fået Wave?
> Det er selvfølgeligt stadig i beta, men jeg kan ganske enkelt ikke få
> mine kontakter ind på siden.

Som jeg forstår Googles udmelding er det netop for at finde frem til
anvendelses muligheder at man har åbnet for en tjeneste der er så meget
beta som wave netop er.

Man har store forventninger, men ved detværre ikke helt til hvad.

Fra : Steen

Dato : 26-10-09 17:19

On 2009-10-26 14:22:10 +0100, J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> said:

> [...]
> beta som wave netop er.
>
> Man har store forventninger, men ved detværre ikke helt til hvad.

Jeg har kommunikeret sparsomt med Peter Farsinsen på bølgen. Hvad
præcis det storartede består i, er jeg dok ikke blevet meget klogere på
endnu. Med tiden lukker Google nok op for flere funktionaliteter, så
det kan da kun blive bedre.
Lige pt ser det, for mig, ud som om det bare er en sammensmeltning af
chat og webmail

Fra : Palle

Dato : 26-10-09 17:31

On 2009-10-26 17:18:43 +0100, Steen <isteen@googlewave.invalid> said:

> [...]
> det kan da kun blive bedre.
> Lige pt ser det, for mig, ud som om det bare er en sammensmeltning af

Det er også min opfattelse.

Jeg tror ikke det bliver lækkert at Mailvinduet bliver et chatrum. Men
man ved aldrig.

--
Palle

Fra : Steen

Dato : 26-10-09 21:49

On 2009-10-26 17:31:15 +0100, Palle <2.0diesel@gmail.com> said:

> Det er også min opfattelse.
>
> Jeg tror ikke det bliver lækkert at Mailvinduet bliver et chatrum. Men
> man ved aldrig.

Jeg prøvede at hive dig ind i vores lille bølge-debat, men det fungerer
vist ikke 100% endnu

Fra : Hasse

Dato : 26-10-09 16:03

On Oct 25, 5:03 am, ist...@gmail.com (Steen) wrote:
> [...]
> Andre der har fået Wave?
> Det er selvfølgeligt stadig i beta, men jeg kan ganske enkelt ikke få

Hej Steen

Jeg har meldt mig til for at få en konto hos wave men har ikke været
heldig endnu - Hvis i har invitation så er jeg klart interesseret i at
teste det med jer: min email er: hkstiles@gmail.com

Hasse

Fra : Palle

Dato : 26-10-09 23:04

On 2009-10-26 23:02:32 +0100, Hasse <hkstiles@gmail.com> said:

> [...]
>
> Jeg har meldt mig til for at få en konto hos wave men har ikke været
> heldig endnu - Hvis i har invitation så er jeg klart interesseret i at

Jeg er godt nok ikke Steen, men jeg har lige sendt dig en

--
Palle