FTPadgang...
Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-09 07:13

Hej - er der nogen, der umiddelbart kan huske stien til me.com?

Jeg vil gerne ind på min .Mac/.Me konto, og jeg vil gerne derind med
Ftp, og udenom iWeb.app - kan jeg det?

TDC har i tolv år hostet mine forskellige hjemmesider, men har nu lukket
butikken, så jeg tænkte, at min .Mackonto kunne bruges.

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-09 09:57

> [...]
>
> TDC har i tolv år hostet mine forskellige hjemmesider, men har nu lukket
> butikken, så jeg tænkte, at min .Mackonto kunne bruges.

idisk.mac.com/ditbrugernavn
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-09 12:35

> idisk.mac.com/ditbrugernavn

Hæ, hæ....."idisk" fandt jeg simpelthen ikke på - alt muligt andet, men
ikke "idisk" ))))

Tak Henrik - jeg prøver det af, når formatteringen af min nye(men
brugte) maskine er færdig med at larme som en jetjager!!!!

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-10-09 13:42

Morten Lind skrev:

> Tak Henrik - jeg prøver det af, når formatteringen af min nye(men
> brugte) maskine er færdig med at larme som en jetjager!!!!

Nååh, hvad har du så købt?

Den nyeste iMac?

Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-09 13:57

> Nååh, hvad har du så købt?
>
> Den nyeste iMac?

Tsk, tsk.....du var dén, den sagde, hvad jeg skulle købe - dét har jeg
gjort

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-10-09 14:01

Morten Lind skrev:

> Tsk, tsk.....du var dén, den sagde, hvad jeg skulle købe - dét har jeg
> gjort

Siden hvornår er du begyndt at gøre hvad jeg siger????

Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-09 14:07

> Siden hvornår er du begyndt at gøre hvad jeg siger????

Siden min Powermac døde - et år, inden den var færdigbetalt

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].