Backup/restore af en enkelt mappe i OE6
Fra : Kurt Hansen

Dato : 25-10-09 10:04

Jeg har nogle brugerdefinerede mapper i OE6, som bare fylder, men jeg vil
gerne arkivere dem, da de indeholder værdifuld information, som jeg helt
sikkert får brug for senere.

Hvis jeg bare tager kopier af *.dbx-filerne og senere kopierer dem tilbage,
går der vel kludder i indexeringsfilen?

At eksportere alle mails som *.eml er ikke nogen god løsning. Dels er der
en del vedhæftede filer og dels er der tale om mange tusinde mails.

Hvordan gør jeg - evt. ved hjælp af et free- eller sharewareprogram?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-10-09 05:32

On Sun, 25 Oct 2009 10:03:31 +0100, Kurt Hansen wrote:

> [...]
> en del vedhæftede filer og dels er der tale om mange tusinde mails.
>
> Hvordan gør jeg - evt. ved hjælp af et free- eller sharewareprogram?

Ingen bud på dette?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-10-09 05:44

Kurt Hansen <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev :

>Ingen bud på dette?

Du kan jo prøve, om der er bedre held i Outlook Expressgruppen,
se signatur.
--
Kerim
Bruger du Outlook Express?

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-10-09 17:19

On Tue, 27 Oct 2009 05:43:40 +0100, Kerim Ellentoft wrote:

> Du kan jo prøve, om der er bedre held i Outlook Expressgruppen,
> se signatur.

Av for hunnan da, jeg var ikke opmærksom på, at der fandtes en sådan
specifik gruppe. Tak for henvisningen.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Erik Olsen

Dato : 27-10-09 11:29

Kurt Hansen wrote:

> Ingen bud på dette?

Jeg har ikke noget bud på delvis backup. Jeg plejer at tage fuld backup
(nu i WM) og importere meddelelserne fra backup'en efter
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;270670 (i WM er der
nogle forskelle).

Jeg har importeret meddelelser fra en OE6-backup til en kørende OE6, det
gav ingen problemer bortset fra nogle dubletter mht. meddelelser og
mapper, så det kostede lidt manuelt arbejde at få alting på plads.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen