E-Mail
webnoob 5265
Kan jeg ændre i Google opsætningen?
Fra : Mr. Mox

Dato : 23-10-09 17:38

I mit Gmail-brevprogram som jeg ser med Mozilla Firfox version 3.10.0.
er der nogle ting der irriterer mig.
F. eks. i "Kontaktpersoner" mangler teksten "NY" i den boks/knap man
markerer for at oprette en ny kontakt.
Andre bokse har en streg hen over den tekst der er i boksene/knapperne.

Er der nogen forklaring på dette og kan det afhjælpes?

Det sjove er at hvis jeg bruger IE som browser virker Gmail ude disse
mangler og skavanker ??????

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-10-09 18:24

Mr. Mox skrev, Den 23-10-2009 18:37:
> Er der nogen forklaring på dette og kan det afhjælpes?

Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand. Det gøres via startmenuen.
Hvis det gør en forskel, er det nok en tilføjelse, som er årsagen.

Fra : Mr. Mox

Dato : 25-10-09 11:26

Jens Jensen skrev:

> Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand. Det gøres via startmenuen.
> Hvis det gør en forskel, er det nok en tilføjelse, som er årsagen.

Tak for dit svar, desværre er jeg ikke så skrap i PC, så jeg forstår
ikke hvordan jeg i START skal kunne åbne Firefox i fejlsikret tilstand?
Gider du beskrive det for mig, helst lidt elementært.
På forhånd tak, Mr. Mox

Fra : Jens Jensen

Dato : 25-10-09 11:47

Mr. Mox skrev, Den 25-10-2009 11:26:
> Tak for dit svar, desværre er jeg ikke så skrap i PC, så jeg forstår
> ikke hvordan jeg i START skal kunne åbne Firefox i fejlsikret tilstand?

På Vista er det sådan her: Tryk på start-knappen nede i venstre hjørne.
Vælg så "alle programmer", derefter "Mozilla Firefox", og "Mozilla
Firefox (Fejlsikret tilstand)".