Growl / DropBox
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 21-10-09 17:42

I forbindelse med, at jeg ville benytte DropBox, har jeg tilsyneladende
fået et program der hedder growl (og nu vil det opdatere).
Jeg har været på hjemmesiden, men kan ikke helt forstå meningen med
dette program.
Er der en enkelt forklaring og er der nogen grund til at have
programmet. Som jeg ser på hjemmesiden, er der stort set ingen af de
nævnte programmer jeg bruger.

På forhånd tak

Michael C.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-10-09 17:45

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> Er der en enkelt forklaring og er der nogen grund til at have
> programmet. Som jeg ser på hjemmesiden, er der stort set ingen af de

growl er et framework som gør at Dropbox kan vise det et status vindue
når en fil er opdateret via dropbox

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 22-10-09 04:28

> growl er et framework som gør at Dropbox kan vise det et status vindue
> når en fil er opdateret via dropbox

Og det fungerer udmærket.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Steen

Dato : 22-10-09 06:19

On 2009-10-22 05:28:18 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Og det fungerer udmærket.

Og Dropbox er skidesmart - både på Mac og iPhone.
Jeg har lige fået at vide, at max filstørrelse er 300 MB, så det er tæt
på at overflødiggøre USB-stik

Fra : Per Rønne

Dato : 22-10-09 07:01

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Og Dropbox er skidesmart - både på Mac og iPhone.
> Jeg har lige fået at vide, at max filstørrelse er 300 MB, så det er tæt
> på at overflødiggøre USB-stik

Mit usb-stik er på 16 GB, og de fås da vistnok op til 64 GB ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-10-09 19:09

Steen skrev:

> Jeg har lige fået at vide, at max filstørrelse er 300 MB, så det er tæt
> på at overflødiggøre USB-stik

Bare vent... bare vent

Fra : Steen

Dato : 23-10-09 13:06

On 2009-10-22 20:09:29 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen

Hvad mener du?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-10-09 15:32

Steen skrev:

> Hvad mener du?

300 Mb er ingenting når du først begynder at jonglere rundt med videoer
og andet sjov... Og så - vips - er den for lille og du må have din
USB-ting frme igen

Fra : Steen

Dato : 23-10-09 17:05

> 300 Mb er ingenting når du først begynder at jonglere rundt med videoer
> og andet sjov... Og så - vips - er den for lille og du må have din
> USB-ting frme igen

Nåååå....jeg har en 8GB usb-dims til nødsituationer
--
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-09 10:51

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Og det fungerer udmærket.

Kort før Snow Leopard begyndte Mail.app at gå ned hos mig. Computeren
forslog selv, at årsagen var Growl. Jeg er derfor holdt op med at bruge
det. Men ellers er det da ganske smart. Der kom f.eks. en meddelelse
frem på skærmen, når jeg fik ny e-mail, hvor der var korte oplysninger
om e-mailen. Så kunne man hurtigt se, om man skulle læse den omgående,
eller om man kunne vente.
--
Henrik Münster
Esbjerg