Elektroniske cigaretter
Fra : Preben Andersen

Dato : 17-10-09 09:06

Er der nogen her i gruppen, der har erfaring med Elektroniske Cigaretter.
Har købt en i Damborg Isenkram, butikker i Asnæs og Nykøbing Sj., til kr.
300, normal pris kr. 500.
Kun seriøse svar, begynd ikke med alt det usunde der er ved at ryge, det ved
vi sku godt i forvejen.
På forhånd tak

Mvh.
Preben

Fra : Allan G

Dato : 17-10-09 09:23

"Preben Andersen" <prebennyboe@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 300, normal pris kr. 500.
> Kun seriøse svar, begynd ikke med alt det usunde der er ved at ryge, det

Hej Preben
Prøv at kigge på dette forum http://www.ecig-forum.dk/

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 18-10-09 14:52

"Preben Andersen" <prebennyboe@os.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her i gruppen, der har erfaring med Elektroniske Cigaretter.

Og hej igen Preben

Hvilken slags erfaringer er det du eftersøger ?

Her er link til de stoffer der er i den rygevædske jeg bruger.
Sikkert meget giftigt, men en del mindre en hvad der er i en normal ciggaret

http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/about-the-fluid/lab-reports.html

Det er jo forbudt at sælge nicotin vædske i dk,
med vist undtagelse af en forhandler. Der er dyr.

Men det er lovligt at købe i EU og importerer til eget forbrug.

Mvh Allan

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-10-09 10:27

Hej Allan.
Hvor har du købt din cigaret. Den jeg har købt holder kun strøm i 30
minutter og det er jo ikke lang tid. Ok, den kostede kun kr. 300 og
ampullerne kr. 60. hvor længe holder din strøm og hvad koster ampullerne.
På forhånd tak

Mvh.
Preben

Fra : Allan G

Dato : 20-10-09 11:13

> [...]
> minutter og det er jo ikke lang tid. Ok, den kostede kun kr. 300 og
> ampullerne kr. 60. hvor længe holder din strøm og hvad koster ampullerne.

Det kan værer at dit batteri holder lidt længerer når det har været opladet
et par gange.

Jeg har købt her

http://www.intellicig.dk/

Og det er alt for dyrt at købe færdigfyldte ampuller.

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 20-10-09 14:27

> [...]
>
> Jeg har købt her
>
> http://www.intellicig.dk/
>
> Og det er alt for dyrt at købe færdigfyldte ampuller.

Og den næste jeg køber bliver nok en janty stick.
Det er samme forhandler, men et andet mærke.

http://www.janty.dk/

Der er mange forhandlerer, og de er ikke alle lige billige.
Så det er en god ting at søge lidt før man køber.

Grunden til jeg køber hos ez gruppen, er den at der har jeg altid fået god
behandling.
Det kan sikkert findes billigerer.

Mvh Allan