Brødkrummesti i filvinduer ??
Fra : jagge

Dato : 12-10-09 19:51

Hej

Når jeg bruger eksterne diske og har en masse vinduer åbne irreterer det
mig at jeg ikke kan se hvor et givet vindue hører hjemme (på hvilket
drev) Så er jeg nødt til at genåbne drevet så jeg kan checke.

Kan jeg ikke få en "brødkrummesti" i filvinduet et eller andet sted ??
Så jeg nemt kan se hvor man er ??

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-09 19:52

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> drev) Så er jeg nødt til at genåbne drevet så jeg kan checke.
>
> Kan jeg ikke få en "brødkrummesti" i filvinduet et eller andet sted ??

View - > Show Path Bar

/thomas

Fra : jagge

Dato : 12-10-09 20:10

> View - > Show Path Bar
>
> /thomas

FEDT takker, det har jeg sgu savnet LÆNGE :0)

MVH

Jakob

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 12-10-09 23:34

Prøv at Æble+klikke på mappens navn øverst i Findervinduet - mappesymbolet.
Det kunne man osse i OS 9 (8,7)

- Mikael

Fra : Jon

Dato : 13-10-09 05:49

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Prøv at Æble+klikke på mappens navn øverst i Findervinduet - mappesymbolet.
> Det kunne man osse i OS 9 (8,7)

Alternativt: høyreklikk.
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Terje Rydland

Dato : 13-10-09 09:39

> Prøv at Æble+klikke på mappens navn øverst i Findervinduet - mappesymbolet.
> Det kunne man osse i OS 9 (8,7)

Ja, den funksjonaliteten har vært der så lenge jeg kan huske. Helt
sikkert i System 7, og kanskje også før.

terje

Fra : jagge

Dato : 13-10-09 11:53

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Prøv at Æble+klikke på mappens navn øverst i Findervinduet - mappesymbolet.
> Det kunne man osse i OS 9 (8,7)
>
> - Mikael

Fedt fedt, altid godt med de genveje og tricks til at arbejde mere
musefrit :0). Tak til jer alle.

MVH

Jakob