Iphone 1g
Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 12-10-09 11:11

Hej
Jeg har en Iphone 1. gen. som er unlock på sw 3.0 ville det være muligt
at unlocke den "lovligt" ligesom man kan med Ipones købt i danmark,
sådan at jeg kan opdatere uden at skulle unlocke....

Per

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-09 11:14

Per Boll Jørgensen <bollblyp@image.dk> wrote:

> [...]
> at unlocke den "lovligt" ligesom man kan med Ipones købt i danmark,
> sådan at jeg kan opdatere uden at skulle unlocke....

Eftersom 1.gen. iPhones aldrig har været til salg i .dk tror jeg ikke
nogen af de danske udbydere har lyst eller mulighed for at lave et
rigtigt unlock. Er det er amerikansk eller europæsik model ?

/thomas

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 12-10-09 11:15

> Eftersom 1.gen. iPhones aldrig har været til salg i .dk tror jeg ikke
> nogen af de danske udbydere har lyst eller mulighed for at lave et
> rigtigt unlock. Er det er amerikansk eller europæsik model ?

Det er en Amerikansk model privat indført )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-10-09 11:20

> Det er en Amerikansk model privat indført )

så er du vist bare SOL*

/thomas

* Shit Outta' Luck

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 12-10-09 12:10

> så er du vist bare SOL*

Tja det kan man vel sige, men så længe der findes crack til den, så må
jeg jo bare gemme min magelighed af vejen...

Tak for svaret..