Bruge lokale printere gennem Terminal Serv~
Fra : Søren

Dato : 11-10-09 05:47

Hej

Vi skla til at overgå til en hosted Nav2009 løsning. I den forbindelse skal
vi jo benytte Fjernskrivebord på PC og RDC på Mac.
Fra PC fungerer det fint med at man kan bruge lokale printere, når man
logger på. Jeg har installeret Simplify Printing Client på pc'erne. Dvs at
det man laver på den hostede Nav2009 fra PC kan printes ud der hvor man selv
sidder.

Hvordan gør jeg det med Mac brugere. De kan sagtens forbinde til Nav2009
løsningen, men kan umiddelbart ikke printe ud.

Er der nogen der ved noget om det ?

Søren

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-09 07:59

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvordan gør jeg det med Mac brugere. De kan sagtens forbinde til Nav2009
> løsningen, men kan umiddelbart ikke printe ud.

ja det _burde_ virke ... check printer instillinger i remote desktop
connection.

Hvad er det for en printer ? .. direkte tilsluttet eller noget netværks
halløj ?

/thomas

Fra : Søren

Dato : 11-10-09 08:57

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en printer ? .. direkte tilsluttet eller noget netværks
> halløj ?
>
> /thomas

Netværksprinter - Konica C352 og HP2430TN.

Søren