iPhone byttet. GPS defekt.
Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-09 09:50

Jeg har lige fået repareret min iPone 3G, der er lidt over et år gammel.
Eller rettere, så har jeg fået en ny. Man kan jo ikke reparere så meget
på den slags elektronik. I praksis får man en ny.
Problemet var, at GPS-funktionen overhovedet ikke kunne få
forbindelse. Jeg har lige købt TomToms navigation til kr. 749,-, så det
var jo lidt ærgerligt, at GPS'en ikke virkede. Faktisk har GPS'en aldrig
været ret god. Den har da fået forbindelse en gang imellem, men som
regel har jeg givet op og tænkt, at der nok var dårlig forbindelse lige
den dag. Jeg har nemlig ikke haft så meget brug for det, men bare prøvet
det for sjov.
Jeg har før nævnt i gruppen her og andre fora, at jeg syntes, at
GPS i iPhone var dårlig. Jeg har fået til svar, at andre syntes, den var
fin. Jeg har dog ikke forestillet mig, at min ligefrem var defekt. Jeg
var så i Frankfurt til biludstilling forrige weekend. Da vi skulle finde
hotellet, kunne min iPhone slet ikke få forbindelse. Min søn tog så sin
op af lommen, og straks var der forbindelse. Så kunne jeg se, at der var
noget galt med min iPhone.
Nu har jeg så fået en ny. Jeg afleverede den hos Telia mandag
sidst på dagen, og jeg fik den igen i går fredag. Det er jo ganske
hurtigt. Jeg fik en SMS fra Telecare, så jeg kunne følge reparationen på
deres hjemmeside. Da jeg hentede telefonen, fik jeg en seddel i hånden
med en bemærkning om, at det var mit nye garantibevis. Nu har jeg altså
2 års reklamationsret fra nu af. Det er altså en smart ordning. Man får
en ny iPhone med nyt batteri og ny garanti hvert år. Så gør det jo ikke
noget, at man ikke kan skifte batteriet, når det bliver slidt. Min kone
fik byttet sin hvide iPhone for to måneder siden, da den var revnet.
--
Henrik Münster
Esbjerg