Reparation af bærbar ved InfoCare
Fra : investering

Dato : 14-10-09 09:22

Hej

Min kæreste havde en bærbar der pludselig slukkede - og kunne ikke
tændes igen.

Vi sendte den til InfoCare (købt os Happii)...

Efter lidt tid fik vi en seddel - hvor der stod den var væskeskadet,
samt et tilbud om reparation.

Dette mener vi ikke kan passe - og vi kan da heller ikke modbevise
dette.

Vi valgt ikke at acceptere tilbudet - og bad bed skrotte udstyret.

Vi kunne ikke fravælge, at betale for "tilbud afvist" på 650 kr.

Kan det passe, at man bare kan "kræve" dette? - Vi er på intet
tidspunkt blevet gjort opmærksom på dette.

Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-10-09 17:44

investering skrev:

> [...]

> Kan det passe, at man bare kan "kræve" dette? - Vi er på intet
> tidspunkt blevet gjort opmærksom på dette.

Nej, hvis ikke der ligger en forudgående aftale til grund
(beløbet oplyst på forhånd), så kan de ikke opkræve noget gebyr.

--
Bertel

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-10-09 19:49

"investering" <job@indy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>samt et tilbud om reparation.

>Dette mener vi ikke kan passe - og vi kan da heller ikke modbevise

Nogle er meget hurtige til at sige "væskeskade", men det er svært at gøre
meget uden at have en andens mening.

>Vi valgt ikke at acceptere tilbudet - og bad bed skrotte udstyret.

>Vi kunne ikke fravælge, at betale for "tilbud afvist" på 650 kr.

Det er meget normalt indenfor break 'n fix at det koster 500-800kr at sige
nejtak til repp.

FUT: dk.edb.hardware.baerbar

--
/Dennis