Problem i Thunderbird?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-10-09 22:41

Har fået sat Thunderbird op efter at have rodet en del og kan sende og
modtage men får hele tiden beskeden:

"Forbindelsestiden til serveren pop.gmail er udløbet"

Hvordan undgår man dét?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 13-10-09 22:54

Hans Paulin (6310) skrev:
> Har fået sat Thunderbird op efter at have rodet en del og kan sende og
> modtage men får hele tiden beskeden:
>
> "Forbindelsestiden til serveren pop.gmail er udløbet"
>
> Hvordan undgår man dét?

Der findes en indstilling under 'Avanceret' som sætter grænsen for
forbindelsestiden. Den ser ud til at være 60 s. standard. Se under
Netværk & diskplads.

--
Niels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 14-10-09 13:29

Følgende er skrevet af Niels P Sønderskov:

> Der findes en indstilling under 'Avanceret' som sætter grænsen for
> forbindelsestiden. Den ser ud til at være 60 s. standard. Se under Netværk &
> diskplads.

Skal dén være blank?

Har haft TB før uden at skulle lave noget om; men da kørte jeg kun med
'mail.dk og ikke med 'gmail.com.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 14-10-09 16:30

Hans Paulin (6310) skrev:
> Følgende er skrevet af Niels P Sønderskov:

> Skal dén være blank?
>
> Har haft TB før uden at skulle lave noget om; men da kørte jeg kun med
> 'mail.dk og ikke med 'gmail.com.

Jeg bruger bl.a. også Gmail, og her er de 60 sekunder rigeligt. Hvis det
er tiden der er problemet skal du angive en større værdi, fx 120 s.

--
Niels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 14-10-09 16:36

Niels P Sønderskov forklarede:

> Jeg bruger bl.a. også Gmail, og her er de 60 sekunder rigeligt. Hvis det er
> tiden der er problemet skal du angive en større værdi, fx 120 s.

120 sec. gør det ikke bedre

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 14-10-09 18:06

Hans Paulin (6310) skrev:
> Niels P Sønderskov forklarede:

> 120 sec. gør det ikke bedre

Så var det desværre nok ikke det der var problemet.

--
Niels

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 14-10-09 19:09

Niels P Sønderskov tastede følgende:

> Så var det desværre nok ikke det der var problemet.

Nopes

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jens Jensen