The Wizard of Oz / Blu-ray
Fra : Peter Heide

Dato : 02-10-09 17:24

http://www.dvdbeaver.com/film/dvdcompare/wizard.htm

Har set den lige fra sort/hvid på TV til denne blu-ray udgave. Forskellen
på DVD-udgaven som kom for et par år siden ( har ikke tal på hvor mange
udgaver den er udsendt på ) er for at sige det mildt ; fantastisk. Farver,
lyd hele svineriet er blevet opgraderet og renset , så filmen fremstår
krystalklar, som var den produceret i 2009 og ikke i 1939.

Klar anbefaling hér fra . En klassiker som hér 70 år efter (!) stadig
holder 100% . Kan egentlig ikke huske en eneste musical fra de sidste 30 år
; nå ja , Lars Trier's Dancer in the Dark, som den eneste. Men oppe imod The
Oz er den røv og nøgler.

1. The Wizard of Oz
2. Singin' in the Rain
154. Dancer in the Dark

Fra : KIm2000

Dato : 02-10-09 17:58

"Peter Heide" <salute@TPB.se> skrev i meddelelsen
> [...]
> holder 100% . Kan egentlig ikke huske en eneste musical fra de sidste 30
> år ; nå ja , Lars Trier's Dancer in the Dark, som den eneste. Men oppe

Sådan er vi så forskellige, Grease er i min optik den suverænt bedste
musical.

Fra : Peter Heide

Dato : 02-10-09 18:52

"KIm2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <salute@TPB.se> skrev i meddelelsen

> Sådan er vi så forskellige, Grease er i min optik den suverænt bedste
> musical.

he he , den havde jeg glemt . hér min nye liste :

1. The Wizard of Oz
2. Singin' in the Rain
154. Dancer in the Dark
879. Grease