E-Mail
webnoob 5265
Farve i Mesnews?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-10-09 21:57

Kan man ændre farven på citeret tekst fra orange til fx. blå?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-10-09 22:07

Hans Paulin (6310) skrev:

>Kan man ændre farven på citeret tekst fra orange til fx. blå?

Ja.

Indstillinger > programindstillinger > Farver > Farver >Indstil nu > og så
finder du selv ud af resten

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-10-09 05:50

Ivan V. Klattrup:

> Ja.
>
> Indstillinger > programindstillinger > Farver > Farver >Indstil nu > og så
> finder du selv ud af resten

Ja, gid det var så vel

Jeg kan ændre det i dialogboxen men ude i grupperne ændres det ikke

Jeg finder niveau 1 som det drejer sig om, ændrer farven, trykker
opdater og så ok (for begge skrifttyper) men det lykkes ikke

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-10-09 06:53

Hans Paulin (6310) skrev:

>Jeg finder niveau 1 som det drejer sig om, ændrer farven, trykker opdater
>og så ok (for begge skrifttyper) men det lykkes ikke

Under Opsætning > Teksindstillinger for meddelelser > Vælg en du har ændret

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-10-09 07:05

Følgende er skrevet af Ivan V. Klattrup:

Fantastisk!

Tak for tålmodigheden!

Hans
www.zofiaoghans.dk