Brugernavn og adgangskode i Thunderbird (n~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-10-09 16:38

Min nyhedsserver kræver at jeg logger på med brugernavn og adgangskode.
Desværre finder jeg ingen felter til indtastning af brugernavn og
adgangskode i Thunderbird (Linux) under oprettelse af news-kontoen.

Hvordan løser man det problem?

Claus

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-10-09 16:47

Claus E Beyer skrev, Den 12-10-2009 17:38:
> Min nyhedsserver kræver at jeg logger på med brugernavn og adgangskode.
> Desværre finder jeg ingen felter til indtastning af brugernavn og
> adgangskode i Thunderbird (Linux) under oprettelse af news-kontoen.

Thunderbird spørger efter adgangskoden, når den skal bruges. Det er nok
det samme med brugernavnet.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-10-09 17:25

Claus E Beyer skrev:
> Min nyhedsserver kræver at jeg logger på med brugernavn og adgangskode.
> Desværre finder jeg ingen felter til indtastning af brugernavn og
> adgangskode i Thunderbird (Linux) under oprettelse af news-kontoen.

Hvis kontoen allerede er oprettet:
Funktioner => Kontoindstillinger => Markér
Serverindstillinger i nyhedskontoen i oversigten til venstre
=> sæt flueben ud for Kræv altid godkendelse ved tilslutning
til denne server.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere til Ubuntu Linux

Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-10-09 18:41

> [...]
> Serverindstillinger i nyhedskontoen i oversigten til venstre
> => sæt flueben ud for Kræv altid godkendelse ved tilslutning

Tak for det.

Claus