Port 80?
Fra : Igor Meyer

Dato : 01-08-01 23:05

Hei, danske venner!
Jeg er helt fersk på FP, og kommer ikke igang.
Jeg mottager en fejlmelding om at der ikke findes nogen server at Port 80.

Kan noen hjelpe en dum nordmann?

Fra : Igor Meyer

Dato : 01-08-01 23:20

Igor Meyer <igor@online.no> skrev i
meldingsnyheter:fX_97.324$%97.2791@news1.oke.nextra.no...
> Hei, danske venner!
> Jeg er helt fersk på FP, og kommer ikke igang.
> Jeg mottager en fejlmelding om at der ikke findes nogen server at Port 80.
>
> Kan noen hjelpe en dum nordmann?

Jeg har surfet litt rundt, og funnet dette:
"When you try to open a web from within FrontPage (choose File + Open
FrontPage Web, select a web, and click OK), you may notice the program hangs
and then gives the following error message: "There is no server at port 80"
"There is no server at port 80"

What's up?

In order for FrontPage do its thing, the Personal Web Server needs to be
running:

1. Before starting FrontPage, click the Start menu and choose Settings +
Control Panel.
2. Double-click the Personal Web Server icon. A dialog box with the server
properties appears.
3. Click the Startup tab and, under Web Server State, click the Start
button.
4. Click OK to close the dialog box and get to work. "

Jeg har gjort hva der står, uten resultat... Hjeeeeeeeeeelp!

Fra : Andreas Paasch

Dato : 02-08-01 06:28

Bare et gæt.

Du har en DSL forbindelse med en firewall aktiv. Når du ikke er på nettet,
er din firewall indstillet til ikke at tillade trafik.
Det er et problem, fordi FP benytter en TCP-fil som lige netop blokeres af
firewallen. Tillad trafik via firewallen og dit problem skulle være løst,
såfremt mit gæt er rigtigt altså.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net