Hjemmeside
Fra : John Reinau

Dato : 01-08-01 18:04

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt kritik både positivt som negativt... og
måske nogle nye ider om hvordan i godt kunne tænke jer siden således at den
bliver optimal for alle jægere.

/john

www.danhunters.dk

Fra : NPS

Dato : 01-08-01 18:48

Jeg syntes du skulle lave noget mere af det selv, istedet for bare at linke
til andre sider, der findes jo i forvejen Nielsens jagtlinks(dog flyttet til
huntersmagazine), desuden syntes jeg du skulle jaegerne nogle informationer
som jægerne kan bruge, jagthistorier, jagtråd, jagttider, trofælister osv.

MVH

NPS

Fra : John Reinau

Dato : 02-08-01 17:07

Tak for dit indlæg.
Det er taget til efterretning og det vil det også komme mere af iløbet af
året, jeg kunne godt tænke mig om i læsere selv ville sende nogle gode
historier,trofælister osv. dette vil være til stor hjælp.
John Reinau

Fra : M Sørensen

Dato : 12-08-01 19:18

Bare kom igang med keyboardet din dovne slasker ))

Nu er jeg online igen......men med 56K weeeeee
snakkes senere

Fra : John Reinau

Dato : 24-08-01 15:20

JAJA jeg ved det godt... men ingen tid har jeg nok af