Sonofon FWA ! Har du tjecket om du kan få ~
Fra : Peter Jensen

Dato : 01-08-01 18:01

Hej "Gruppe"

Jeg har her sidst på dagen forsøgt at få at vide om jeg kan få fwa hos
Sonofon ! ( weee det er den 1 August ) Men deres system er brudt ned og de
siger de ikke skriver flere op til udmålinger før om 3 dage til 1 Uge. Så
jeg ville hører her i gruppen om nogen havde ringet til Sonofon og fået at
vide om de kunne får fwa og i hvilke område de kunne få det ?. Det er lidt
dårligt at der ikke skal mere til før at deres "system" går ned, når mange
gerne vil have at vide om de kan få FWA. ( de har jo ventet en hel måned )
Men udover det fik jeg at vide at de dækkede hele Aalborg.....hmmmm Aalborg
der kan de da ikke konkurer med adsl på priser. Jeg havde fået den
opfattelse at Sonfon ville dække landet, da de ikke kunne konkurer i de
storer byer ( da deres priser er for dyrer )

Nå men jeg håber at nogen i gruppen kom igennem til Sonofon og fik svar ;=)

Venlig Hilsen
Peter Jensen

Fra : Morten

Dato : 02-08-01 18:55

Hej Peter og alle andre

Sonofons systemer kører fint og har gjort det hele dagen idag. Alle kan af
samme årsag ringe til Sonofon på 80292929 og tjekke om de har FWA dækning
eller ej (og evt. hvornår det så kommer). Når du kommer igennem på 80292929
skal du vente til hende damen snakker om at du skal indtaste dit nummer.
Herefter taster du 4 for at komme igennem til Internet. Der er som regel
ikke så lang tids ventetid og de har åben til 23:00. Prøv ikke at komme
igennem via Kundeservice - det er livet for kort til

Til information dækker Sonofon pt. MANGE andre steder end Aalborg med FWA.
Det vil selvfølgelig ligesom ved GSM nettets tage lidt tid at udbygge nettet
over hele landet, men der er fart på!!! At netop Aalborg er særligt godt
dækket ind skyldes måske at firmaet ligger der og har 1600 medarbejdere i
byen

Mvh Morten