Nogle udbyderes adresser
Fra : Gerner

Dato : 01-08-01 16:50

Mangler der ikke en ny liste med udbydere ?

Telefonnumre,e-post-og internetadresser

12move , www.12move.dk,
e-post: info@12move.dk,
tlf.:38 16 01 20.

Club Blah Blah , www.clubblahblah.dk,
e-post: kundeservice@clubblahblah.dk,
tlf.:33 46 01 00.

CyberCity , www.cybercity.dk,
e-post: kundeservice@cybercity.dk,
tlf.:33 98 33 98.

debitel , www.debitel.dk,
tlf.:43 66 90 90.

DIFA , www.difa.dk,
e-post: difa@difa.dk,
tlf.:87 31 46 00.

Euro909 , www.euro909.dk,
e-post: info@euro909.dk,
tlf.:39 54 00 00.

Interoute , www.interoute.dk,
e-post: info@interoute.dk,
tlf.:80 83 10 20

Link Telecom , www.link-telecom.dk,
e-post: info@link-telecom.com,
tlf.:70 10 02 20.

Mira , www.mira.dk,
e-post: salg@mira.dk,
tlf.:96 10 15 10.

Net4You , www.net4you.dk,
e-post: info@net4you.dk,
tlf.:75 72 76 33.

NETnet ,
e-post: charlie.nielsen@netnet.eu.com,
tlf.:69 88 88 88.

Optimal Telecom , www.lavtakst.dk,
e-post: info@lavtakst.dk,
tlf.:70 30 00 55.

Orange ,Telefoni:www.orangedk.com,
e-post: kundeservice@orangedk.com,
tlf.:80 40 40 40.
Internet: www.wanadoo.dk,
e-post: kundeservice@wanadoo.dk,
tlf.:82 33 33 33.

Primus Telecom , www.primustel.dk,
e-post: info@primustel.dk,
tlf.:80 20 10 50.

RSL COM , www.rslcom.dk,
e-post: info@rslcom.dk,
tlf.:43 23 10 06.

SONOFON , www.sonofon.dk,
e-post: kundeservice@sonofon.dk,
tlf.:80 29 29 29.

SuperTEL , www.supertel.dk,
e-post: kundeservice@supertel.dk,
tlf.:38 17 10 35.

TDC (Tele Danmark),
Telefoni: www.teledanmark.dk,
tlf.:80 80 80 80
Mobil: www.vic.dk
tlf.:80 80 80 20
Internet: www.opasia.dk/kundeservice
tlf.:80 80 80 35

Tele2 ,Telefoni:www.1001.dk,
e-post: 1001forslag@tele2.dk,
tlf.:80 90 07 07.
Mobil: www.tele2mobil.dk,
e-post: mobil@tele2.dk,
tlf.:80 90 07 00.
Internet: www.get2net.dk,
e-post: info@get2net.dk,
tlf.:77 30 77 30.

TeleFona, www.telefona.dk,
e-post: support@telefona.dk,
tlf.:70 70 25 25.

TelePassport , www.telepassport.dk,
e-post: info@telepassport.dk,
tlf.:808 24 808.

Telia , www.telia.dk,
e-post: tif@telia.dk,
tlf.:80 10 10 80.

Telmore , www.telmore.dk,
e-post: support@telmore.dk,
tlf.:70 21 89 00.

Tiscali (World Online), www.tiscali.dk,
e-post info@tiscali.dk,
tlf.:38 14 70 10.

ps. nogle sælger kun telefoni.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 01-08-01 18:53

In article <uq6gmt8u87btnersgbca75odbs882re1r7@4ax.com>, Gerner wrote:

> Mangler der ikke en ny liste med udbydere ?

Erh, nej?

> ps. nogle sælger kun telefoni.

Så var det godt den kunne blive postet i internet.udbydere efter du har
lukket varm luft ud om sunsite's status som internetudbyder.

--
Andreas Plesner Jacobsen | A closed mouth gathers no foot.

Fra : Gerner

Dato : 02-08-01 12:15

On Wed, 1 Aug 2001 17:52:52 +0000 (UTC), in dk.edb.internet.udbydere,
apj@daarligstil.dk (Andreas Plesner Jacobsen):

>Erh, nej?

Tja, vist nok kun 1.

>Så var det godt den kunne blive postet i internet.udbydere efter du har
>lukket varm luft ud om sunsite's status som internetudbyder.

Tja, det viser bare at når man har en meningsforskel med nogen, så skal alt man
derefter skriver blæses op til varmluftballoner.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 02-08-01 12:31

In article <r8dimtsusoj6qtgsb1327anll3ledq2v4i@4ax.com>, Gerner wrote:

> Tja, det viser bare at når man har en meningsforskel med nogen, så
> skal alt man derefter skriver blæses op til varmluftballoner.

Nej, det handler om at feje for egen dør.
EOD herfra.

--
Andreas Plesner Jacobsen | "Pull the trigger and you're garbage."

Fra : Gerner Mo

Dato : 02-08-01 18:02

On Thu, 2 Aug 2001 11:30:45 +0000 (UTC), apj@daarligstil.dk (Andreas Plesner
Jacobsen) wrote:

>Nej, det handler om at feje for egen dør.

Ja, det har du aldrig fundet ud af. Du skider på eget dørtrin.

Fra : Andreas

Dato : 02-08-01 18:03

On Wed, 01 Aug 2001 17:50:23 +0200, Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

>Mangler der ikke en ny liste med udbydere ?
Næ, det synes jeg ikke at der gør.

>Telefonnumre,e-post-og internetadresser
Dem kan folk vel selv finde, hvis det er nødvendigt?

<.....>
--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Gerner

Dato : 02-08-01 22:42

On Thu, 02 Aug 2001 19:02:53 +0200, in dk.edb.internet.udbydere, Andreas
<not@me.com>:

>Næ, det synes jeg ikke at der gør.

Det var et retorisk spørgsmål.

>Dem kan folk vel selv finde, hvis det er nødvendigt?

Jah, lede, lede lede, ikke gøre det nemmere, nej nej.

Er du altid så hjælpsom ?

Fra : Andreas

Dato : 02-08-01 22:55

On Thu, 02 Aug 2001 23:42:06 +0200, Gerner <gm@telefona.dk> wrote:

>Det var et retorisk spørgsmål.

>Jah, lede, lede lede, ikke gøre det nemmere, nej nej.
Ideen var såmænd bare god nok - jeg er bare bange for at
listen/indlægget nemt bliver væk, i den linde strøm af skriverier der
kommer hver dag.

Måske det var en bedre ide at placere listen på et centralt sted -
som f.eks usenet.dk, xdslinfo.dk eller andet og så når det viser sig
nødvendigt, gelejde folk derhen. Ganske som det sker når nogen har
netværksspørgsmål - de bliver gejeldet til www.net-faq.dk !

>Er du altid så hjælpsom ?
I høj grad.

God Weekend

--
Med Venlig Hilsen
Andreas

Fra : Gerner Mo

Dato : 03-08-01 16:25

On Thu, 02 Aug 2001 23:55:15 +0200, Andreas <not@me.com> wrote:

> [...]
>som f.eks usenet.dk, xdslinfo.dk eller andet og så når det viser sig
>nødvendigt, gelejde folk derhen. Ganske som det sker når nogen har

Og hvornår er det blevet muligt at oploade tekst til websider man ikke "ejer"
?

> I høj grad.

Såh, hvad så med den negative holdning du udviser i denne tråd ?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 04-08-01 13:26

"Gerner Mo" <gerner.mo@wanadoo.dk> wrote in message

> Og hvornår er det blevet muligt at oploade tekst til websider man ikke
"ejer"
> ?

Hvad mener du?
Hvis det er nye ting der ikke står der allerede tror jeg webmeistro er mere
end velkommen til at modtage dem..

/Dennis

Fra : Andreas

Dato : 04-08-01 20:27

On Fri, 03 Aug 2001 17:25:26 +0200, Gerner Mo <gerner.mo@wanadoo.dk> wrote:

>Og hvornår er det blevet muligt at oploade tekst til websider man ikke "ejer"
Jeg er ret sikker på at en given webmaster vil lægge listen online, hvis han
eller hun mener at det er en god ide.
Måske ikke lige på de sites jeg nævnte tidligere - det var såmænd bare for at
give et par ideer. Men der skal nok være et sted der er relevant, for den
information din liste rummer.

>?

>Såh, hvad så med den negative holdning du udviser i denne tråd ?
Jeg synes ikke der er noget negativt ved at stille spørgsmål til ting. Det er
min politik at se med kritiske øjne, på de ting der blivere mig forelagt - jeg
"æder" nemlig ikke al den information der kommer forbi mig råt.
Derfor den holdning du opfatter sm negativ.

--
Med Venlig Hilsen
Andreas

Fra : Gerner Mo

Dato : 05-08-01 12:26

On Sat, 04 Aug 2001 21:26:57 +0200, Andreas <willie-garvin@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>"æder" nemlig ikke al den information der kommer forbi mig råt.
>Derfor den holdning du opfatter sm negativ.

Så kunne en positiv handling være : "nu er listen lagt der og der", istedet
for at foreslå det.

Som du nok forstår, så har jeg gjort mit og dermed er den saga ude.