Mellemrumstast til MacBook unibody
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-09-09 21:19

Min knægt kom hjem med sin MacBook og beklagede sig over at
mellemrumstasten ikke virkede. Da jeg fik tasten af viste det sig at der
var rester af noget sukker-klister-stads. Unge mennnesker i dag!!! Det
blev rengjort og efter lidt forsøgen frem og tilbage og en tur på nettet
lykkedes det også at få tasten på plads igen. Så i føste omgang gik
det.... men da jeg havde mellemrumstasten af bemærkede jeg, at de små
"tapper" på bagsiden af tasten, hvis opgave det er at holde på de 3
metalbøjler på plads, ikke havde det så godt. På sigt kan det blive
aktuelt at få tasten skiftet, men hvor/hvordan får man mon fat i løse
taster til en MacBook 13" unibody?

Har fundet et sted på nettet, men dels er det til US-maskiner (og her
kan der jo sagtens være små forskelle i tastaturet som er altafgørende)
og dels koster det $ 38,- af få tasten tilsendt (tasten i sig selv
koster kr. 50,-)

http://www.powerbookmedic.com/xcart1/product.php?productid=17302&cat=590
&page=1

--
Mvh Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-09-09 21:22

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> kan der jo sagtens være små forskelle i tastaturet som er altafgørende)
> og dels koster det $ 38,- af få tasten tilsendt (tasten i sig selv

Ja, det er nemmere at handle i Europa. Jeg har selv brugt VIS i England,
men jeg kan godt nok ikke se, at de har enkelte knapper. Du kan jo prøve
at sende dem en e-mail. Måske kan de tage en fra et defekt tastatur.

<http://www.applemacparts.co.uk/store/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-09-09 21:48

> [...]
> men jeg kan godt nok ikke se, at de har enkelte knapper. Du kan jo prøve
> at sende dem en e-mail. Måske kan de tage en fra et defekt tastatur.

Tak for henvisningen.

--
Mvh Martin