Streaming tv efter opgradering
Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-09-09 15:14

Jeg laver lige en ny tråd, selvom mit emne ligger i forlængelse af en
tidligere, der handlede om op- & nedgraderinger mellem Leopard og Snow
Leopard.

Ak og vé! Nu gik det lige så godt efter at have opgraderet fra Leopard
til Snow Leopard, men nu kan jeg ikke se streaming tv, som jeg godt
kunne det i Leopard!

Jeg har Flip4MacWMV og Quicktime installeret, men virker - det gør det ikke.

Hjælp!

:-/ Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-09 16:10

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
> kunne det i Leopard!
>
> Jeg har Flip4MacWMV og Quicktime installeret, men virker - det gør det ikke.

hvor ?

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-09-09 21:51

Thomas von Hassel skrev:

> hvor ?
>
> /thomas

Undskyld, menjeg forstår ikke dit spørgsmål

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-09 21:55

> [...]

> hvor ? > > /thomas
>
> Undskyld, menjeg forstår ikke dit spørgsmål

hvor du prøver at se video .. hvilket site, url, link, eksempel ?

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-09-09 22:15

Th
> hvor du prøver at se video .. hvilket site, url, link, eksempel ?
>
> /thomas

Jeg prøver på bl.a. DR

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-09-09 07:38

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Th

> Jeg prøver på bl.a. DR

virker fint her .. du skal bare installere den nyeste Flip4mac beta med
10.6 support

<http://dynamic.telestream.net/downloads/download-flip4macwmv-beta.asp>

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-09-09 23:32

Hans Houmøller wrote:

> Undskyld, menjeg forstår ikke dit spørgsmål

Det skal du ikke være ked af, det er der nok ikke mange, der gør..-)

Men har du hentet og installeret den nyeste ver. Flip4Mac WMV 2.3.0.11,
der kom i går? http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/28842

mvh. Erik Richard

Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-09-09 13:47

Erik Richard Sørensen skrev:

> Det skal du ikke være ked af, det er der nok ikke mange, der gør..-)
>
> Men har du hentet og installeret den nyeste ver. Flip4Mac WMV 2.3.0.11,
> [...]

det har jeg lige prøvet, og så sker der det, at når jeg åbner et link på
DR's hjemmeside, så åbner browseren fane blade i en udendelighed ...

Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-09-09 22:56

Hans Houmøller skrev:

> det har jeg lige prøvet, og så sker der det, at når jeg åbner et link på
> DR's hjemmeside, så åbner browseren fane blade i en udendelighed ...
>
> Hans

.... men efter at jeg har nedgraderet fra Snow Leopard til Leoprad,
virker det igen.

Ind imellem lever de deres eget liv, computerne!

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-09-09 08:14

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> ... men efter at jeg har nedgraderet fra Snow Leopard til Leoprad,
> virker det igen.
>
> Ind imellem lever de deres eget liv, computerne!

jeg synes du bliver ved med at op- og nedgradere fra den ene dag til den
anden .. måske det er årsagen til dine problemer ?

/thomas