"Mediebrowser"???
Fra : Lyrik

Dato : 13-09-09 10:31

Hvis man nu føjer systemet og gør som det er gearet til, så kan man
vælge "DEL" i iMovie når man vil færdiggøre en film.
Under "DEL" kan man vælge bl.a. "Mediebrowser"!

Fidusen skulle være at hvis man for eksempel åbner iDVD, så kan man i
dens menu "Film", direkte tilgå alle film sendt til "Mediebrowser"

Man kan sige at "Mediebrowser" skulle være systemets naturlige
lagringssted for filmklip der skal bruges andre steder i andre
programmer.

Jeg sendte min film til "Mediebrowser" hvorefter den forsvandt
sporløst! jeg søgte hele Mac disken med "Spotlight", men vips! Den var
borte!

Tilsidst fandt jeg den i en obskur underadresse til en underadresse på
"Delepartitionen Windows 7!!!"

Spørgsmålet lyder:
Hvilken adresse på disken burde "Mediebrowser" have?
Hvordan retter man iMovies "DEL" menu ind, således at den peger på
den korrekte adresse?

Hilsen
Jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-09-09 17:51

Lyrik skrev:

> Tilsidst fandt jeg den i en obskur underadresse til en underadresse på
> "Delepartitionen Windows 7!!!"

Du HAR vel ikke lagt din Dokumenter-mappe der?

Fra : Lyrik

Dato : 13-09-09 11:01

On 13 Sep., 18:51, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> Du HAR vel ikke lagt din Dokumenter-mappe der?
Næh Windows 7 har lagt sine mapper hvor den skal, på Bootcamp
partitionen.. En af dem hedder jo "Dokumenter". Sådan en mappe er der
også i "Leopard" som er det system jeg taler om.

Skal "Mediebrowser" ligge i Dokumentmappen?

Hilsen
Jens