Et lille problem med itunes radio
Fra : thohei

Dato : 11-09-09 11:42

Jeg vil gerne kunne kopiere (æble-c) adressen på den
internetradiostation jeg spiller i iTunes (for at kunne lægge den ind
i en internetradio). Når man får info, står adressen i summery, men
jeg kan ikke kopiere den. Er der et andet, tilgængeligt sted man kan
se den adresse.
På forhånd tak.
Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-09-09 18:59

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> i en internetradio). Når man får info, står adressen i summery, men
> jeg kan ikke kopiere den. Er der et andet, tilgængeligt sted man kan

Den adresser er også blot en "meta" adresse som redirecter til den
rigtige stream ... jeg nok prøve at google stations navnet for at få fat
i kilden direkte ...

/thomas

Fra : thohei

Dato : 11-09-09 13:30

> Den adresser er også blot en "meta" adresse som redirecter til den
> rigtige stream ... jeg nok prøve at google stations navnet for at få fat
> i kilden direkte ...
>
> /thomas

God løsning. Lo-tech og effektivt. Men i praksis har jeg svært ved
at få det til at fungere på alle staioner. Fx: http://www.traxx.fm/channel.php?channel=soul
spiller i mit browser-vindue, men duer ikke som adresse i
internetradioen. Kan den rigtige adresse have gemt sig et andet sted,
og hvordan mon man kan se om adressen duer i en internetradio?

Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-09-09 21:04

> [...]
> men duer ikke som adresse i internetradioen. Kan den rigtige adresse have
> gemt sig et andet sted, og hvordan mon man kan se om adressen duer i en

Det er jo bare en flash dimmer .. og ikke den "rigtige" steam url .. den
har de gemt væk

/thomas

Fra : N/A

Dato : 13-09-09 11:36

Fra : thohei

Dato : 11-09-09 15:59

> Det er jo bare en flash dimmer .. og ikke den "rigtige" steam url .. den
> har de gemt væk
>
> /thomas

Men kan man ikke finde den et sted. Ellers er jeg jo lige vidt.
Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-09-09 07:14

> Men kan man ikke finde den et sted. Ellers er jeg jo lige vidt.

i det eksempel her, nej ...

/thiómas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 13-09-09 11:36

thohei wrote:

> Men kan man ikke finde den et sted. Ellers er jeg jo lige vidt.

Hvis du ikke kan finde urlen via google, kan du muligvis bruge en proxy
som Charles eller 'Net' panelet i Firebug til at se, hvilken url
Flash-dimsen på websitet streamer fra.

Hvis du ikke forstår noget af ovenstående, har du tabt.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : N/A

Dato : 13-09-09 11:36

Fra : thohei

Dato : 14-09-09 03:50

> [...]
> Flash-dimsen på websitet streamer fra.
>
> Hvis du ikke forstår noget af ovenstående, har du tabt.

Forstår absolut ingenting, men kastede mig naturligvis frygtløst ud i
det. Forstår stadig ingenting og bare tabt.
Men tak for løsningsforslag.
Thomas

Fra : thohei

Dato : 14-09-09 04:24