10.6.1
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-09-09 22:04

Det var sørme hurtigt Apple - opgradering til 10.6.1 findes nu i
Softwareopdatering.

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-09 03:58

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> Det var sørme hurtigt Apple - opgradering til 10.6.1 findes nu i
> Softwareopdatering.

Så må vi da håbe at jeg får mus og numerisk tastatur tilbage, og brugen
af QuicKeys ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-09 04:57

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Så må vi da håbe at jeg får mus og numerisk tastatur tilbage, og brugen
> af QuicKeys ...

Næh, stadig intet numerisk tastatur ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 11-09-09 13:43

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Næh, stadig intet numerisk tastatur ;-(.

Virker fint her på min MBP 1,83 GHz med 10.6.1 installeret.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-09 15:03

> Virker fint her på min MBP 1,83 GHz med 10.6.1 installeret.

Jeg har nu lavet en ny /clean install/ på MacBook'en, og inden den
opdatering der er i gang nu prøvede jeg med TextEdit om det numeriske
tastatur nu virker, og det gør det.

Så får jeg ellers nok at gøre med at reinstallere en bunke ting. Og
trække ~/Dokumenter mv tilbage til rette placering. Fra min MacMini.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jon

Dato : 11-09-09 16:51

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Næh, stadig intet numerisk tastatur ;-(.

Ahem - du har vel ikke trykket ned NumLock?
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Per Rønne

Dato : 12-09-09 05:27

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> Ahem - du har vel ikke trykket ned NumLock?

Jeg havde skam trykket på NumLock flere gange, for at få det tilbage.
Det hjalp ikke ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-09-09 07:37

Per Rønne skrev:

> Så må vi da håbe at jeg får mus og numerisk tastatur tilbage, og brugen
> af QuicKeys ...

QuicKeys? Et trediepartsprodukt? Mon ikke du skal have en opdatering
hos udvikleren?

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-09 09:07

> QuicKeys? Et trediepartsprodukt? Mon ikke du skal have en opdatering
> hos udvikleren?

Det har jeg fået. 4.04 er den nyeste, men det er da muligt at der skal
yderligere en opgradering til.

Derudover har jeg stadig problemerne når QuicKeys /ikke/ er kørende. Som
ikke er der på MacMini'en.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-09-09 11:01

Per Rønne skrev:

> [...]
> yderligere en opgradering til.
>
> Derudover har jeg stadig problemerne når QuicKeys /ikke/ er kørende. Som

Så må du jo reinstallere fra bunden og lade være med at lægge QuicKeys
ind...

Fra : Esben

Dato : 11-09-09 11:04

> Så må du jo reinstallere fra bunden og lade være med at lægge QuicKeys
> ind...

Du ved jo godt at Per lige som mig vil sige at en Mac uden Quickeys ikke
er en rigtig Mac.

Min QK 3.2.3 kører i øvrigt 10.6.1 uden problemer...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-09-09 11:09

Esben skrev:

> Du ved jo godt at Per lige som mig vil sige at en Mac uden Quickeys ikke
> er en rigtig Mac.

Næh, det ved jeg ikke. Men hvis et program ikke kan køre uden
problemer, så må man jo enten leve med problemerne eller reinstallere og
lade være med at bruge programmet.

> Min QK 3.2.3 kører i øvrigt 10.6.1 uden problemer...

Så må du bytte med Per.

Fra : Esben

Dato : 11-09-09 11:19

> Næh, det ved jeg ikke. Men hvis et program ikke kan køre uden
> problemer, så må man jo enten leve med problemerne eller reinstallere og
> lade være med at bruge programmet.

> Så må du bytte med Per.

Det kan være Per bruger nogle andre features, jeg skal da nok også
opgradere på et tidspunkt...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Per Rønne

Dato : 11-09-09 12:33

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]

Jeg opgraderede udelukkende fordi firmaet bag QK skrev at QK 3.2.3 ikke
ville være kompatibelt med Sneleoparden.

> Det kan være Per bruger nogle andre features,

Næppe; jeg bruger stort set kun QK til tastatur-genveje. Generelle og
applikations-specifikke.

Fra : jagge

Dato : 11-09-09 08:03

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> Det var sørme hurtigt Apple - opgradering til 10.6.1 findes nu i
> Softwareopdatering.

Måske et udtryk for at leopard også var ude for hurtigt.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-09-09 08:18

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Måske et udtryk for at leopard også var ude for hurtigt.

nej, mere at software aldrig er "færdigt"

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-09-09 08:22

jagge skrev:

> Måske et udtryk for at leopard også var ude for hurtigt.

Eller at de har fundet ting i perioden fra 10.6 blev frosset og sendt
til trykkeriet, og så til nu?

Den tror jeg mere på.

Fra : jagge

Dato : 11-09-09 09:15

> Eller at de har fundet ting i perioden fra 10.6 blev frosset og sendt
> til trykkeriet, og så til nu?
>
> Den tror jeg mere på.

JO jo det er jo to sider af samme sag. Hvis det er tilfældet så har de
været for hurtige til at fryse.

MVH

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-09-09 11:03

jagge skrev:

> JO jo det er jo to sider af samme sag. Hvis det er tilfældet så har de
> været for hurtige til at fryse.

Tjah, problemet med at nulstille fryseprocessen hvergang der er en fejl,
er at så skal man begynde forfra med kvalitetstesten, og så får man
aldrig sendt noget ud.

Herudover er jeg ret sikker på at deadlines i det firma er ret faste.