Remap cmd+tab eller alternativ genvej.
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 29-08-09 18:02

Hej,

Jeg har en 'headless' Mini, som jeg VNC'er til. Jeg kan bedst lide at
cmd+tab'e gennem åbne programmer, men lige præcis den tastekombination
bliver ikke sendt gennem VNC-vieweren. Er det muligt at remappe/lave en
alternativ genvej?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Esben

Dato : 29-08-09 20:05

> [...]
> cmd+tab'e gennem åbne programmer, men lige præcis den tastekombination
> bliver ikke sendt gennem VNC-vieweren. Er det muligt at remappe/lave en

Ja. 10.6 kan gøre det på en anden måde hvis det på nogen måde er
relevant? Læs Macintouchs detaljer i 10.6 for at finde det.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 29-08-09 22:46

Esben wrote:

> Ja. 10.6 kan gøre det på en anden måde hvis det på nogen måde er
> relevant? Læs Macintouchs detaljer i 10.6 for at finde det.

10.6 er meget relevant. Kan du evt. smide et link til noget
dokumentation. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Esben

Dato : 30-08-09 15:18

> 10.6 er meget relevant. Kan du evt. smide et link til noget
> dokumentation. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget.

Huskede det lige pludselig og afprøvede det - virker kun på trackpad så
tror ikke Mini'en kan det. Det er fire fingre til siden - én af den nye
firefingerbevægelser.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad