Fejl i iCal ved ny begivenhed
Fra : KentBM

Dato : 24-08-09 20:56

Hvis jeg starter iCal, så iCal fylder hele skærmen og så vil lave en ny
begivenhed på den 30. august under måneds visning, så vil den nye
begivenhed (altså den talebobbel, som bliver til den nye begivenhed)
komme op til venstre for den 30. august. Da begivenheden selvfølgelig
ikke kan komme op til højre for så er den uden for skærm. Altså som det
skal virke.

På min nieces MacBook forsvinder mere og mere af den nye uden for
skærmen til højre i stedet for at ændre side efterhånden som der vælges
en dato tæt på højre siden.

Hvis størrelsen på iCal ændres, så den fylder mindre end skærmen så er
det muligt at lave en ny begivenhed uden den ryger uden for skærmen. Så
om der er sat en standard-afstand for hvor den nye begivenhed skal komme
op i forhold til den dato, hvor den skal sættes ind.

Det må være noget opsætningsfil, der skal slettes? Eller hvad? Jeg håber
problemet er forstået for det er dog noget underligt noget
--

Kent

Fra : Per Rønne

Dato : 25-08-09 04:22

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> [...]
>
> Det må være noget opsætningsfil, der skal slettes? Eller hvad? Jeg håber
> problemet er forstået for det er dog noget underligt noget

Prøv BusyCal.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : KentBM

Dato : 25-08-09 13:00

Per Rønne skrev:
> Prøv BusyCal.
Er det ikke bare et "skin" bygget oven på iCal?

Nu er det på min nieces maskine, der er et problem og dette problem
forsvinder vel ikke med BusyCal?

--

Kent

Fra : Per Rønne

Dato : 25-08-09 13:06

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> Er det ikke bare et "skin" bygget oven på iCal?
>
> Nu er det på min nieces maskine, der er et problem og dette problem
> forsvinder vel ikke med BusyCal?

Prøv det; det er gratis den første måneds tid og den bygger alligevel på
iCals database.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk