importere fra outlook
Fra : Bagmanden

Dato : 23-08-09 16:54

Total newbie med problemer!

Synes ikke jeg kan importere outlook mails gennem import i
mac´en!
jeg kan finde import fra microsoft entourage, mozilla og andre i
Mac´en, men ikke outlook.

jeg har lagt alle mails (CSV fil) på en USB og håbede jeg ad den
vej kunne importere, men uden held

Nogen snedig måde at få alle mine mails over?
--
Bagmanden

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-08-09 16:59

In article <4a916625$0$299$14726298@news.sunsite.dk>,
"Bagmanden" <zillyink@6G9i3Fhotmail.com> wrote:

> [...]
> vej kunne importere, men uden held
>
> Nogen snedig måde at få alle mine mails over?

Jeg flyttede mine Outlook 2007 mails over til Mac med dette lille program til 10 $:
http://www.littlemachines.com/

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 23-08-09 19:23

> [...]

> vej kunne importere, men uden held
>
> Nogen snedig måde at få alle mine mails over?
1. Opret en ny mappe på skrivebordet på den computer du skal eksportere
fra.
2. Marker de mails du ønsker at eksportere i Outlook.
3. Træk dem ind i din nye mappe på skrivebordet.
4. Flyt eller kopier mappen til din Mac med Entourage.
5. Træk dem ind i den mappe du ønsker de skal lægge i i Entourage.
(Får du en fejl meddelse, kan der være på grund af at der er andet end
mails i mappen. Jeg oplevede nogle af mine mails attachments lå for sig
selv.)

Mvh Ebbe

Fra : Bagmanden

Dato : 23-08-09 21:04

"Ebbe Dalsgaard" <ebbe.dalsgaard@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> andet end
> mails i mappen. Jeg oplevede nogle af mine mails attachments lå

entourage?! - er det ikke et betalingsprogram i MacOffice??

Jeg har dl Thunderbird, importeret alle mails i denne og lagt
lagringsmappen på en ext. hd.
importeret mappen i MacMail, og alle mails er nu på Mac´ens
mailprogram - så langt så godt. Desværre kan jeg ikke lave samme
stunt med min kalender hverken fra Outlook, eller via Sunbird
(Mozillakalender)... så her kan jeg stadig bruge hjælp!

--
Bagmanden

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-08-09 21:10

> [...]

> stunt med min kalender hverken fra Outlook, eller via Sunbird
> (Mozillakalender)... så her kan jeg stadig bruge hjælp!

http://www.jakeludington.com/outlook/20071112_save_your_outlook_calendar
_as_ical.html

første hit i google søgning:

<http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=outlook+export+cale
ndar+ical&ie=UTF-8&oe=UTF-8>

Fra : J.K.Arning

Dato : 23-08-09 21:10

On 2009-08-23 22:03:59 +0200, "Bagmanden" <zillyink@6G9i3Fhotmail.com> said:

> [...]
> - så langt så godt. Desværre kan jeg ikke lave samme stunt med min
> kalender hverken fra Outlook, eller via Sunbird (Mozillakalender)... så

Synkroniser hele baladen ud på gmail .. mail, kalender og kontakter.
Sæt gmail op på Macen som imap konto i mail .. Sæt Adressebog til at
synkronisere gmail og sync iCal med google kalender.