du kan lige nå det her kl 23.. på dr1
Fra : Ukendt

Dato : 18-08-09 21:51

Hvis du ikke har set Surface før ( som jeg stadig har glemt hvad DR1
kalder på DK) er her chancen igen
DR1 genudsender nemlig hele 1. sæson, igen..
Ganske som de også er igang med, med EureKa..
starter idag, og det er rimeligt sansynligt at de genudsender hvert
afsnit flere gange, da de jo skal spare nogle penge..

Serien slutter en smule abrubt (?!) ellers er den sgu da ret sød og
slet ikke dårligt skruet sammen ??

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-09 21:54

On 2009-08-18 22:51:27 +0200, ecozyz said:

> [...]
> afsnit flere gange, da de jo skal spare nogle penge..
>
> Serien slutter en smule abrubt (?!) ellers er den sgu da ret sød og

sorry var off line så den røg det forkerte sted hen...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-09 22:33

<ecozyz> wrote:

> Serien slutter en smule abrubt (?!)

den blev cancled i USA som en masse andre gode serier (Firefly f.eks.)
fordi den alm. tv forbruger åbenbart er for dum til de lidt dybere
serier ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 19-08-09 15:19

> den blev cancled i USA som en masse andre gode serier (Firefly f.eks.)
> fordi den alm. tv forbruger åbenbart er for dum til de lidt dybere
> serier ...
>
> /thomas

Jeg har den på DVD, og jeg synes såmænd den var meget sød
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-08-09 15:28

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Jeg har den på DVD, og jeg synes såmænd den var meget sød

hvilken .. Firrfly ? .. det var en fantastisk serie med masser af
potentiale ....

/thomas

Fra : Steen

Dato : 19-08-09 16:56

> hvilken .. Firrfly ? .. det var en fantastisk serie med masser af
> potentiale ....
>
> /thomas

Begge, rent faktisk. Både Firefly og Surface. Jeg er enig med dig i, at
Firefly holder bedre end Surface...men det er selvfølgeligt en smagssag
--
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-09 21:57

On 2009-08-19 17:56:00 +0200, isteen+usenet@gmail.com (Steen) said:

> Begge, rent faktisk. Både Firefly og Surface. Jeg er enig med dig i, at
> Firefly holder bedre end Surface...men det er selvfølgeligt en smagssag

Jamen så er det da godt at Joss har lavet Dollhouse og er på vej med 2.
sæson af denne..
det er altså ikke alt han rør ved, der bliver canceled..
Har naturligvis også begge ting på DVD..
Det manglede bare...
mener at nogle fans har fået firefly på Blu ray..
hvis i hører om det, så fortæl lige om det..

PS
ked af at poste historien om surface i denne gruppe...

PPS
kan dog se at der findes andre end undertegnede der finder surface (
som jeg ikke engang ved hvad hedder på DR) interessant..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-08-09 22:01

<ecozyz> wrote:

> Jamen så er det da godt at Joss har lavet Dollhouse og er på vej med 2.
> sæson af denne..

hmm, ja, Dollhouse siger mig så ikke så meget .. den bedre halvdel
derimod kan godt lide det.

Nå ja, vi har også Buffy + Angel stående på hylden ;)

den er på Amazon.co.uk i BluRay ...

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 19-08-09 22:03

In article <4a8c6722$0$304$14726298@news.sunsite.dk>, ecozyz wrote:

> PS
> ked af at poste historien om surface i denne gruppe...

Er det ikke skrevet på en Mac Så er det vel ikke OT.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-09 12:58

On 2009-08-19 23:02:33 +0200, Kurt Brixen <kbrixen@invalid.invalid> said:

> Er det ikke skrevet på en Mac Så er det vel ikke OT.

tak for den. Jo det er...
Jeg tror stadig ikke at jeg kan finde ud af at tænde en PC, selv om at
det har taget en masse mac principper til sig..

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-08-09 20:18

<ecozyz> wrote:

> tak for den. Jo det er...
> Jeg tror stadig ikke at jeg kan finde ud af at tænde en PC, selv om at
> det har taget en masse mac principper til sig..

Jeg havde det nu modsat. Første gang jeg stod foran en Mac, kunne jeg
ikke finde ud af at tænde den. Da jeg havde gået rundt om den på det
lokale bibliotek i et kvarter, begyndte jeg at synes, det var lidt
pinligt
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-09 20:20

> [...]
> ikke finde ud af at tænde den. Da jeg havde gået rundt om den på det
> lokale bibliotek i et kvarter, begyndte jeg at synes, det var lidt

var det dengang der stadig var powerknapper på tastaturet ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-08-09 21:29

> var det dengang der stadig var powerknapper på tastaturet ?

Det var det vist nok. Jeg ledte rundt på hele computeren uden at finde
noget. Det var lidt flovt. Vi har nok været tilbage i 1994, og Mac'en
kan jo godt have haft et par år på bagen.
Jeg var for nylig i en lignende situation, da jeg skulle
prøvekøre en bil med elektronisk håndbremse. Tror I, jeg kunne få
skidtet til at slippe? Da jeg havde forsøgt at sætte igang for syttende
gang med trukket håndbremse, følte jeg mig også lidt pinlig. Sjovt nok
var der ingen, der lod til at bemærke nogen. Det var ellers åbent hus og
masser af mennesker. Man skulle da tro, at der var andre end mig, er
aldrig havde prøvet en elektronisk håndbremse. Det viste sig senere, at
man bare skulle give lidt gas. Så slipper den efter et sekund eller to.
Jeg plejer bare at slippe koplingen forsigtig og så begynde at trille
lidt i tomgang, før jeg giver gas.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-09 21:47

> [...]
> man bare skulle give lidt gas. Så slipper den efter et sekund eller to.
> Jeg plejer bare at slippe koplingen forsigtig og så begynde at trille

franske biler .... ;)

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-08-09 21:54

> franske biler .... ;)

Hov-hov. Peugeot er da nærmest et af de sidste mærker til at bruge
elektronisk håndbremse. Og det er kun en enkelt model, der har det. Jeg
skulle i øvrigt også være med til at flytte for nogen tid siden. Da
skulle jeg lige bakke en stor Toyota ud for en af de andre. Der kunne
jeg ikke finde bakgearet. Da jeg havde siddet og rodet nogen tid, kom de
andre og bankede på for at spørge, om det blev til noget. Måske skulle
jeg overveje at aflevere mit kørekort hos politiet. Alderen er vist
begyndt at trykke
--
Henrik Münster
Esbjerg