Apple Loops GarageBand/Logic Pro/Soundtrac~
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 13-08-09 21:26

Hej

Ad flere gange - Logic Express, GarageBand, Final Cut/Soundtrack Pro
samt ekstra Jam Pack - havde jeg efterhånden fået mange loops/lyde ind i
Audio-mappen. Nogle både 2, 3 og flere gange. Både som .caf og .aiff.
Jeg vill så rydde lidt op - og det skulle jeg tilsyndladende ikke have
gjort.
I Soundtrack Pro kan jeg finde/hente alt, men i Logic og GarageBand
siges nu at der ikke er installeret nogen Apple Loops, jeg skal
geninstaller Apple Loop-pakken. Audiomappen/Loops er p.t. på godt 43GB.

Kan jeg rette det skete.

Hvis jeg geninstallere skal jeg så slette alt eksisterende først.

Jeg har mange Loops DVD-er, mange med Logic der så vidt jeg kan se skal
følge instllationen af Logic så her skal det hele geninstalleres.
Sidst med FCP (studio 3) audio content 1-3 Soundtrack Pro .
Derudover har jeg tidligere loops oprindelig medfølgende Soundtrack og
Soundtrack Pro.

Hvis jeg installerer alt får jeg igen mange dubletter.
Og selvom vores HDer efterhånder er store, er de vel ikke nogen grund
til bare at fylde på.

I flere mapper findes lyden såvel i .caf som i .aiff. hvorfor ved jeg
ikke.
Kan man nøjes med den ene udgave, og hvis ja, hvilken bør man så
anvende/bevare.

Michael C.

Fra : Franz Berliner

Dato : 14-08-09 09:41

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> siges nu at der ikke er installeret nogen Apple Loops, jeg skal
> geninstaller Apple Loop-pakken. Audiomappen/Loops er p.t. på godt 43GB.

Prøv evt. dette i Garageband:
http://support.apple.com/kb/HT2443

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 14-08-09 20:19

> Prøv evt. dette i Garageband:
> http://support.apple.com/kb/HT2443

Der var svaret - tak for hjælp.

Jeg kan for øvrigt se, at her kan der være hjælp til så meget andet (jeg
kendte ikke/har ikke tænkt over disse sider hos Apple.

Michael C.