Ny Safari
Fra : Steen

Dato : 13-08-09 18:23

Kører jeres godt nok?
Min virker fatisk en smule hurtigere - desværre crasher min netbank med
den.

--
Steen

Fra : nospam2seb@webspeed.~

Dato : 13-08-09 14:20

On 13 Aug., 19:22, isteen+use...@gmail.com (Steen) wrote:

> Kører jeres godt nok?
> Min virker fatisk en smule hurtigere - desværre crasher min netbank med

Jeg bruger Safari i version 4.0.2, og der er overhovedet ingen
problemer af
nogen art. Så hvorfor din version crasher ...?

/Svend Erik

Fra : Steen

Dato : 14-08-09 12:00

nospam2seb@webspeed.dk <nospam2seb@webspeed.dk> wrote:

> Jeg bruger Safari i version 4.0.2, og der er overhovedet ingen
> problemer af
> nogen art. Så hvorfor din version crasher ...?
>
> /Svend Erik

Min bank har for nyligt opgraderet deres netbank, så gamle systemer OS2,
Win 95/98 ikke længere kan benyttes. De har nok været over-ivrige med
grovfilen, for forriger version af Safari havde ikke problemer - det har
den nye til gengæld. Så er det jo godt at man har en windåse i huset
--
Steen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 14-08-09 13:07

Steen wrote:

> [...]
> grovfilen, for forriger version af Safari havde ikke problemer - det har
> den nye til gengæld. Så er det jo godt at man har en windåse i huset

Det er lidt svært at opgradere væk fra noget der ikke er udgivet endnu.
Din bank har ingen mulighed for at understøtte 'seneste' version før den
er frigivet, og derefter tager det en anseelig tid grundet
prioriteringer, planlægning, udvikling, kvalitetssikring etc.

Vil du helst have en sikker og stabil netbank, hvor du ikke tilfældigt
overfører alle dine penge til en forkert konto eller en netbank der
understøtter seneste version af /din/ browser, men til gengæld er
fejlbehæftet? ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Steen

Dato : 14-08-09 13:32

> [...]
> er frigivet, og derefter tager det en anseelig tid grundet
> prioriteringer, planlægning, udvikling, kvalitetssikring etc.

Og så står Mac-maskiner nok ikke øverst på deres to-do liste
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-08-09 13:38

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Og så står Mac-maskiner nok ikke øverst på deres to-do liste

det er fuldstændigt ligemeget ... det nemmeste ville være hvis udviklere
og både webapp's og browsere holdt sig til standarderne ....

/thomas

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 13-08-09 21:32

> Kører jeres godt nok?
> Min virker fatisk en smule hurtigere - desværre crasher min netbank med
> den.

Min 4.0.3 (5531.9) køre meget fint. Enkelte crash i netbank (Danske
Bank) men ikke ofte/generende.

Michael C.