Snowleopard
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 26-07-09 08:07

Hej,

Hvordan er det nu lige det er med opgradering til SL? Har købt en ny
Mac i starten af Juli, så der er vel gratis update med når det endelig
sker?

Thomas Schreiber
http://mayfly.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 26-07-09 08:40

On 2009-07-26 09:07:20 +0200, Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> said:

> Hej,
>
> Hvordan er det nu lige det er med opgradering til SL? Har købt en ny
> Mac i starten af Juli, så der er vel gratis update med når det endelig
> sker?

Den der googler skal finde

http://www.apple.com/dk/macosx/uptodate/

Thomas Schreiber
http://mayfly.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 26-07-09 08:49

Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> wrote:

> Hej,
>
> Hvordan er det nu lige det er med opgradering til SL? Har købt en ny
> Mac i starten af Juli, så der er vel gratis update med når det endelig
> sker?

Det "plejer" at være omfattet af udbuddet af styresystemet, altså: Har
du købt en Mac med "gammelt" styresystem indenfor den og den tid,
kvalificerer du til opgradering af styresystemet til det nye for
p.p.pris, plejer at være kr.: 160,-.

M.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 26-07-09 09:10

On 2009-07-26 09:48:44 +0200, mortenlind@gmail.com (Morten Lind) said:

> [...]
> du købt en Mac med "gammelt" styresystem indenfor den og den tid,
> kvalificerer du til opgradering af styresystemet til det nye for

Prisen er 69kr inkl fragt

Thomas Schreiber
http://mayfly.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-07-09 09:18

Thomas Schreiber skrev:

> Prisen er 69kr inkl fragt

Der påbeløber et ekstragebyr på 91 kroner for Google-søgninger og
usenetsupport

Herudover har Morten jo ikke noget imod at betale for varen (bare den er
ny )

Fra : Morten Lind

Dato : 26-07-09 10:31

> Prisen er 69kr inkl fragt

Dejligt

M.

Fra : David Schjelde

Dato : 29-07-09 08:23

Thomas Schreiber skrev:

> Prisen er 69kr inkl fragt

Måske er jeg for træt, men jeg kan ikke finde prisen for os der har købt
en maskine før skæredatoen. Er der nogle der kan hjælpe?

Mvh
David

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-07-09 08:45

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Måske er jeg for træt, men jeg kan ikke finde prisen for os der har købt
> en maskine før skæredatoen. Er der nogle der kan hjælpe?

Da Snow Leopard blev præsenteret, hed det sig, at prisen bliver $29,
hvis man opdaterer fra Leopard (Mac OS X 10.5). Det er jo ikke meget
mere end 150,- kr. Den danske pris med moms bliver naturligvis noget
højere og nok i nærheden af 200,- kr. Det er stadig betydeligt mindre
end den normale pris for Mac OS X. Hvis man ikke opgraderer fra Leopard,
bliver prisen antageligt som for et styresystem i almindelighed. Helt
præcis kender man dog først priserne, når produktet kommer på markedet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Schjelde

Dato : 30-07-09 05:40

Henrik Münster skrev:

> [...]
> bliver prisen antageligt som for et styresystem i almindelighed. Helt
> præcis kender man dog først priserne, når produktet kommer på markedet.

Ok.

Tak skal du have (-:

Mvh
David

Fra : David Schjelde

Dato : 29-07-09 08:23

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-07-09 08:42

David Schjelde skrev:

> Måske er jeg for træt, men jeg kan ikke finde prisen for os der har købt
> en maskine før skæredatoen. Er der nogle der kan hjælpe?

Et par hundrede. Det ville blive $30 oder so.

Fra : David Schjelde

Dato : 30-07-09 05:41

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Et par hundrede. Det ville blive $30 oder so.

(-:

Tak skal du have (-:

Og sorry for at jeg postede oplægget 2 gange...

Mvh
David

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-07-09 06:21

David Schjelde skrev:

> Tak skal du have (-:

Jow jow.

> Og sorry for at jeg postede oplægget 2 gange...

Du har jo skrevet det på en Mac Så går det nok.

Fra : David Schjelde

Dato : 02-08-09 14:25