Danske Netbank
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-07-09 17:41

Nu er det anden gang jeg forsøger og Safari crasher med DBNB (Active
Card).

Det sker for mig når "ruden" til underskrift ifm en
kontooverførsel/betaling skulle komme frem. Det er noget Java noget. Jeg
har sendt rapporten til Apple.

Er der andre, der oplever det samme?

OS X 10.5.6
Safari 3.2.1 (5525.27.1)
Java for Mac OS X 10.5 Update 3

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 21-07-09 08:26

> Er der andre, der oplever det samme?

ikke jeg - men min Safari er en 4.0.2 (under 10.5.7)

Jeg har derimod oplevet, at man skal klikke med musen på OK i dialogen i
stedet for at bruge retur-tasten.

Held og lykke

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Morten Lind

Dato : 21-07-09 16:59

> [...]
>
> Det sker for mig når "ruden" til underskrift ifm en
> kontooverførsel/betaling skulle komme frem. Det er noget Java noget. Jeg

Har du overvejet at bruge en "normal" bank, istedet for DanskeBank?

Nå, det var blot lidt drilleri, men du kan med fordel reloade siden, når
den opfører sig sådan.

Hvis den så spørger dig, om du vil sende igen, annullerer du bare....

Pling *** så kommer Javatingesten igen, og du kan nu indføre din, æh
hmm.....underskrift.

Alt dette, kun hvis Danmarks dårligste bank opfører sig ligesom Danmarks
andre dårlige banker.

M.

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 21-07-09 13:49

On Jul 20, 6:40 pm, hl...@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) wrote:
> [...]
>
> Det sker for mig når "ruden" til underskrift ifm en
> kontooverførsel/betaling skulle komme frem. Det er noget Java noget. Jeg

Jeg bruger det uden problemer - også med ActiveCard.

OS X 10.5.7
Safari 4.0.2 (5530.19) - men det virkede nu også med Safari 3
Java - det er vist build 1.5.0_19-b02-304

Har kun godt at sige om den bank-løsning

--
Jesper