DR filmmagasin
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 29-08-09 09:41

Kan det passe, at DR har opgivet at drive et ugentligt filmmagasin?

Fra : Søren Blom

Dato : 29-08-09 12:21

"3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> skrev
> Kan det passe, at DR har opgivet at drive et ugentligt filmmagasin?

Prøv at søg på filmland på dr.dk

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 30-08-09 08:04

Søren Blom wrote:
> "3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> skrev
>>

> Prøv at søg på filmland på dr.dk

Der er noget premiere-halløj på nettet, men ikke i tv!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-08-09 08:16

3140 Abildgaard skrev:

> Der er noget premiere-halløj på nettet, men ikke i tv!

Værten Mikkel Munch-Hansen har sagt op. Det er to måneder siden. Det
blev sagt, at de ville finde en ny vært, men jeg har ikke hørt mere
siden.

Filmland er radioprogrammet, som stadig sendes.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Steen

Dato : 30-08-09 08:40

Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

> [...]
> siden.
>
> Filmland er radioprogrammet, som stadig sendes.

Jeg fanger den som podcast
--
Steen

Fra : Steen

Dato : 30-08-09 08:49

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Jeg fanger den som podcast

DR2 Premiere starter i øvrigt efter sommerferien, den 7/9 med
Christoffer Boe....jeg ved ikke om han skal være permanent vært efter
Mikkel (som jeg ikke var så vild med)
--
Steen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 31-08-09 07:58

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Værten Mikkel Munch-Hansen har sagt op.

Har du ikke fat i en forkert Mikkel her? Ham fra
DR2 Premiere hedder vist Mikkel Munch-Fals.

Herluf :·)

Fra : Anders Houmark

Dato : 31-08-09 10:33

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news.uzgrszthcsbt41@peter...

> Værten Mikkel Munch-Hansen har sagt op. Det er to måneder siden. Det blev
> sagt, at de ville finde en ny vært, men jeg har ikke hørt mere siden.

Jeg synes han gjorde et super godt job, det var et fint og underholdene
program de havde fået flækket sammen.

Mvh Anders

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-08-09 09:14

Steen skrev:

> DR2 Premiere starter i øvrigt efter sommerferien, den 7/9 med
> Christoffer Boe....jeg ved ikke om han skal være permanent vært efter
> Mikkel (som jeg ikke var så vild med)

Okay, det havde jeg ikke set. DR skriver: "Dansk films kompromisløse unge
instruktør Christoffer Boe er første gæstevært, når DR2 lader filmbranchen
prøve anmelderjobbet i DR2 PREMIERE. Christoffer Boe skal bl.a. anmelde
det danske komediedrama Camping med Mia Lyhne, Ang Lees Taking Woodstock,
Irak-dramaet Hurt Locker og den peruvianske film Faustas Perler."

Og ugen efter: "Dansk films dynamiske duo Michael Wikke og Steen Rasmussen
overtager DR2 Premieres studie og anmelder bl.a. Dronningens film De Vilde
Svaner. Desuden skal Wikke og Rasmussen forklare seerne hvad de synes om
den nye Stieg Larsson filmatisering Pigen der legede med ilden og den
franske Sommertid."

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Per

Dato : 31-08-09 06:54

On Sat, 29 Aug 2009 10:41:19 +0200, 3140 Abildgaard
<FJERNbjorgheim@mail.dk> wrote:

> Kan det passe, at DR har opgivet at drive et ugentligt filmmagasin?

--

De kunnne jo prøve at lave et program for alm. mennesker og ikke kun for
über-snobber ;?

Ham den olie-friserede-selvhøjtidelige-Ole-Michelsen-wannabe-snob er da
ikke til at holde at kigge på!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-08-09 10:40

Herluf Holdt skrev:

> Har du ikke fat i en forkert Mikkel her? Ham fra
> DR2 Premiere hedder vist Mikkel Munch-Fals.

Søreme så. Men de er selv ude om det.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 02-09-09 07:17

3140 Abildgaard wrote:
> Kan det passe, at DR har opgivet at drive et ugentligt filmmagasin?

Nå, fremover skal filmbranchen fremover anmelde sig selv - og konkurrenterne
fra Hollywood og anderswo. Spændende, om de tør og vil gå til stålet over
for hinanden, og om der er evner og vilje til at anmelde b-genren på dens
egne og dens publikums præmisser.

http://www.dr.dk/DR2/premiere/omprogrammet.htm