Andet multimedie
bentjuul 3670
Fjernsynsikon
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 01-08-01 13:21

Hej,

Er der nogen der har et ikon, der ligner et fjernsyn (evt. en gif eller bmp, med lav opløsning)?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 01-08-01 16:12

> Er der nogen der har et ikon, der ligner et fjernsyn (evt. en gif eller bmp, med lav opløsning)?

Nu jeg er i gang: Er der nogen, der ligger ind med en 2 smileys (en glad og en sur), helst min. 80x80px

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 01-08-01 20:34

> Nu jeg er i gang: Er der nogen, der ligger ind med en 2 smileys (en glad og en > sur), helst min. 80x80px

Never mind, jeg har selv fremstillet dem. Nu mangler jeg bare et fjersyn i graffik-format (ikke et foto).

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.