Slankekuren 3 step
Fra : Preben Andersen

Dato : 30-07-09 21:26

Hej derude.

Jeg har købt produkter m.m. på slankekuren www. 3-step.dk for kr. 1500,-.
Jeg fik at vide at jeg ville tabe mig min. 5 kg. om ugen, men efter 2 uger
på grøntsager og deres pulver, samt 1 uge på fedtfattig kost, har kun tabt
ca. 1 kg.

Er der nogen derude, der har god eller dårlig erfaring med denne slankekur.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Preben

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 30-07-09 22:15

Hej !!

Der kan da kun være nogen med dårlige erfaringer, da det jo selvfølgelig med
100% sikkerhed
kun kan være svindel og bondefangeri.
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-09 07:50

> Der kan da kun være nogen med dårlige erfaringer, da det jo selvfølgelig
> med 100% sikkerhed
> kun kan være svindel og bondefangeri.

Så meget svindel er dt nu heller ikke. Kuren består af noget proteinpulver,
som skal erstatte et eller to måltider - de resterende måltider består
mestendels af grønsager med højt vandindhold.
Desuden skæres stort set alle stivelsesprodukter væk - og fedtindtagelsen
minimeres.
Det vil være min påstand, at hvis man ikke taber sig på kuren, så overholder
man den ikke - umiddelbart kan jeg slet ikke se, hvordan man kommer op på
12-1500 kalorier.
Der er tale om en helt generel kostomlægning.
Så kan man naturligvis diskutere om man nødvendigvis skal spise deres
vitaminpiller - hvilket jeg tvivler på, men som i lystet af dens parsomme
kost måske er fornuftigt nok. Og man kan diskutere om man skal drikke deres
urtete, men den er nok ikke værre en så mange nadre teer. Jeg kan ikke
rigtig blive enig med mig selv om, hvorvidt jeg skal tillægge syre-base-
vurderingerne vægt, men man skal nok holde sig så meget til det, at man
undlader at spise for mange af de "søde" grønsager. Desuden kan man jo
heller ikke spise frugt uhæmmet - spiser man tilstrækkeligt med frugt og
frugtsaft feder det jo også.

Fra : UP

Dato : 19-08-09 09:36

Jeg er lige startet på diæten og er i første fase. Jeg har tabt mig næsten 2
kilo på fem dage, så indtil videre er jeg meget tilfreds.
Hvorfor kontakter du ikke din konsulent, hvis du ikke synes, at du opnår det
lovede vægttab? Man kan jo frit kontakte dem på 3-step, hvis man har
spørgsmål. De er meget søde til at ringe tilbage, hvis man lægger besked.

Vh
UP