Romantisk middag i Århus
Fra : Morten HJ

Dato : 14-09-09 09:47

Hej!

Jeg har inviteret min dejlige kæreste ud på middag i Århus om 14 dage..
Problemet er jeg ikke kender byen.
Jeg vil gerne tage hende med på en restaurant hvor 2 personer kan
spise sammen i rigtig romantiske omgivelser, med god mad og godt i
glasset. Gerne lidt rafineret, men pris for 2 bør ikke være over
1200-1500 kr.

M!

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-09 18:26

"Morten HJ" <mowinckle@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej!

Jeg har inviteret min dejlige kæreste ud på middag i Århus om 14 dage.
Problemet er jeg ikke kender byen.

Hej Morten
Hvor romantisk det lige er, er jeg nok ikke den rette til at vurdere - jeg
er bare en gammel gnavpotte.
Men følgende spisested er absolut ikke at foragte:
http://www.vejlbykro-hotel.dk/

Og ellers Hereford inde i centrum, der har jeg i hvert fald fået en rigtig
god betjening.

MVH Leopold

Fra : Grethe Hoff

Dato : 14-09-09 18:36

[...]

Interessant! )
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK

Fra : Biker-Torben®

Dato : 15-09-09 13:19

"Morten HJ" <mowinckle@gmail.com> wrote in message
[...]

******

Et af de mest fantastiske steder jeg har spist er hos Malling & Smidt i
Århus midtby:

http://www.mallingschmidt.dk/
Lidt forvirrende websted - menu og priser kan ses her:
http://www.mallingschmidt.dk/blog/?page_id=12

Det er bare topprofessionelt og superlækkert - og meget spændende.

--
Torben

Fra : Grethe Hoff

Dato : 17-09-09 13:03

http://www.visitaarhus.com/danmark/da-dk/menu/turist/inspiration/gastronomi/gastronomiengroriaarhus.htm

Fra : Erik D

Dato : 18-09-09 13:51

On 14 Sep., 17:47, Morten HJ <mowinc...@gmail.com> wrote:
> [...]
> spise sammen i rigtig romantiske omgivelser, med god mad og godt i
> glasset. Gerne lidt rafineret, men pris for 2 bør ikke være over

Vi er nogle stykker som går på kursus i Århus for tiden, så vi har
efterhånden prøvet lidt af hvert.:
Hvilken der er mest romantisk, må du selv finde ud af, men maden er
iorden på disse steder:

Den argentinske restaurant nede ved åen, næsten nede ved havnen.
Det nordiske spisehus i Bruunsgade.
Jakobs i Vestergade.
Bryggeriet nede på torvet ved domkirken.

Mvh. Erik, København

Fra : Morten HJ

Dato : 19-09-09 04:53

Hej Alle!
Tak for forslag til stederat spise!
Nu må jeg bare håbe aftenen bliver god! (Og det skal den nok...)

M!

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 19-09-09 20:14

On Sat, 19 Sep 2009 03:52:40 -0700 (PDT), Morten HJ
<mowinckle@gmail.com> wrote:

>Hej Alle!
>Tak for forslag til stederat spise!
>Nu må jeg bare håbe aftenen bliver god! (Og det skal den nok...)

Hvilken restaurant valgte du/I med at vælge?

---
Kasper Bergholt
http://bergholt.net/gastronomi -- senest: italiensk biksemad

Fra : Morten HJ

Dato : 20-09-09 05:10

On 19 Sep., 21:14, Kasper Bergholt <mxn...@tiscali.dk> wrote:

> Hvilken restaurant valgte du/I med at vælge?
>
> ---
> Kasper Bergholthttp://bergholt.net/gastronomi-- senest: italiensk biksemad

Det ved jeg ikke endnu... Skal først til Århus om en uge...
Men skal nok fortælle det når vi kommer hjem.

Fra : Morten HJ

Dato : 15-10-09 11:46

On 20 Sep., 13:10, Morten HJ <mowinc...@gmail.com> wrote:

> Det ved jeg ikke endnu... Skal først til Århus om en uge...
> Men skal nok fortælle det når vi kommer hjem.

Hej Alle der har svaret.

Vil lige sige aftenen var en kæmpesucses! Vi var dog på en restaurant
der ikke er nævnt her.
Jeg bestilte bord på resaurant & www.restaurant-et.dk/

Vi fik Champagne da vi ankom, blev presenteret for en lækker menu.
Valgte en 3 retters menu der var komponeret af restauranten.
Bestilte en vinmenu sammen med maden og fik vin der passede til maden.
Og maden var formidabel!! Presenteret på en god måde, smakfuld og
delikat!

Og ikke mindst... Hun sagde "Ja"

Vh
M!