Ang hvilke abb
Fra : Brian Nørgaard Søren~

Dato : 01-08-01 09:03

Jeg overvejer at lave et adsl abb
hvor skal man tegne det og hvilke fordele er der mellem dem .

Jeg har for øjeblikket nettid 30 ved tdc internet

Fra : Xray

Dato : 01-08-01 11:21

"Brian Nørgaard Sørensen" <korelerer@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at lave et adsl abb
> hvor skal man tegne det og hvilke fordele er der mellem dem .
>
> Jeg har for øjeblikket nettid 30 ved tdc internet

Prøv at kontakte Netexpres Salg på 80808031 eller TDK Bredbånd|ADSL på
80808016. Find mere info om de to forskellige produkter på
http://www.tele.dk/menu/sm0618.htm

* Xray

Fra : Andreas

Dato : 02-08-01 18:03

On Wed, 1 Aug 2001 10:03:22 +0200, "Brian Nørgaard Sørensen"
<korelerer@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg overvejer at lave et adsl abb
>hvor skal man tegne det og hvilke fordele er der mellem dem .
>
>Jeg har for øjeblikket nettid 30 ved tdc internet

Du kan få mere information om de forskellige bredbåndsabonnementer på
http://www.xdslinfo.dk - priser, hardware og hvad ved jeg.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas