Fejl i Thunderbird ved afsendelse via Suns~
Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 17-08-09 09:35

Da TDC i dag er meget længe om at opdatere nyhedsgrupperne, tjekker jeg
dem pt via Sunsite.

Men når jeg vil poste indlæg, melder min newsklient fejl ikke mindre end
5 gange.
Beskeden bliver sendt uden problemer, men jeg skal alligevel klikke "OK"
eller "Anuller" 5 gange.

Umiddelbart kunne det ligne et lokalt problem, men så undrer det mig at
jeg ikke får disse fejlbeskeder når jeg sender via news.tele.dk.

Nærmere beskrivelse af fejlbeskeder:
http://www.hitsurf.dk/privat/thunderbirdfejl.php

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-08-09 10:13

Philip Nunnegaard skrev:

> Umiddelbart kunne det ligne et lokalt problem, men så undrer det mig at
> jeg ikke får disse fejlbeskeder når jeg sender via news.tele.dk.

Jeg kender ikke Thunderbird særlig godt, men er der opsat en
separat sendboks til hver server eller er den fælles?

--
Bertel

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 17-08-09 10:22

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg kender ikke Thunderbird særlig godt, men er der opsat en
> separat sendboks til hver server eller er den fælles?

Det er garanteret der jeg skal søge. Tak for ledetråden.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 17-08-09 10:25

Philip Nunnegaard skrev:

> Det er garanteret der jeg skal søge. Tak for ledetråden.

Og det var det der skulle til.
Funktioner -> Kontoindstillinger -> news.sunsite.dk -> Kopier & mapper
Sæt flueben i det øverste felt hele vejen ned.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : KentBM

Dato : 17-08-09 12:30

Philip Nunnegaard skrev:
> Og det var det der skulle til.
> Funktioner -> Kontoindstillinger -> news.sunsite.dk -> Kopier & mapper
> Sæt flueben i det øverste felt hele vejen ned.

Men i øvrigt havde du heller ikke en mappe, som hedder sendt under
lokale mapper. Hvis denne mappe var oprettet, så havde du ikke fået
fejlen i første omgang. Det er her mine sendte Sunsite indlæg gemmes i
Thunderbird.