"claus" <blablabla@klatterup.dk> skrev i meddelelsen news:...
>
> "Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:k1ia75dmf4u7gbl3sgeeo2cjiascmcf7nk@4ax.com...
>> On Sun, 2 Aug 2009 09:08:49 +0200, "claus" <blablabla@klatterup.dk>
>> wrote:
>>>Kunne bare ikke lade være med at tænke hvad nu hvis en privat havde
>>>skullet
>>>sende fra samme box og havde taget min pakke
>>>så havde jeg måske haft et problem med at bevise at jeg ikke havde fået
>>>pakken.
>>>
>>>jeg tror jeg skriver til post dk og hører hvordan de síkrer sig
>>
>> Lyder som en god ide, andre kunne komme ud for det samme som dig, bare
>> med mere uheldigt slutresultat, så det kunne være interesant at høre
>> PostDK mening herom.
>>
>
> Nedenfor er mail til og fra post dk
>
> så ja det kan lade sig gøre at miste sin pakke
> har endnu ikke fået noget svar på hvordan de evt vil behandle det
> så jeg har besluttet at melde mig fra denne service ind til videre
>
> claus
>
> Kære xxxxxxxx
>
> Tak for din venlige mail om dine oplevelser ved Døgnposten.
>
> Det må have været noget frustrerende at stå foran boksen og ingen låger
> åbner sig.
>
> Døgnposten er heldigvis en meget driftsikker maskine , som vi yderst
> sjældent oplever problemer med, på trods af at den stadig er ret ny i
> drift for os.
>
> Numre på hver boks kunne være nyttige i flere sammenhænge og står på vores
> liste over mulige forbedringer.
>
> Dén situation du beskriver er heldigvis ikke indtruffet endnu og vi
> vurderer , at sandsynligheden er meget ringe for at det sker.
> Men du har sådan set ret i, at det ville kunne ske, i det tilfælde du har
> oplevet.
> Vi vil få undersøgt hvordan Kundeservice vil behandle en sådan
> reklamation.
>
> Håber ikke at tanken om, hvad der kunne være sket, har afskrækket dig fra
> at bruge Døgnposten en anden gang.
>
>
> Med venlig hilsen
> Marianne Odgaard
> ----------------------
> Post Danmark A/S
> Service Center Kunde
> Thistedgade 10
> Postboks 250
> 2630 Taastrup
> Tlf: 80207030
> E-mail: Skrivpost@post.dk
> Web:
www.postdanmark.dk
>
>
>
>
>
> Hej Post Danmark
>
> Lige et spørgsmål angående døgnafhentning af pakker
>
> Den 15/7 skulle jeg afhente en pakke i døgnboksen i esbjerg
>
> Brugte seddelen og sygesikringsbevis og på skærmen stod så teksten at
> boksen nu var åben jeg skulle tage min pakke og huske at lukke boksen
> igen.
> Men Men ingen boks var åben og heller ikke nogen boks på klem.
> Ringede til nummeret på døgn boksen og de gik ind og tjekkede i deres
> system ved hjælp af nummeret på sedlen kunne de se at pakken nu var
> registreret som afhentet.
> Desværre kunne de ikke hjælpe mig yderligere før næste dag da dem der
> havde adgang til boksene var gået hjem (kl var 1330).
> Jeg afleverede mit telefon nr og blev ringet op dagen efter af en
> postmedarbejder som havde fundet min pakke.
> Han fortalte mig at pakken dukkede op da han skulle lægge en ny pakke i
> den tomme boks.
>
> Efterfølgende er jeg kommet til at tænke over et par ting
>
> hvad nu hvis en privat mand skulle sende en pakke via døgnboksen og den
> boks der åbnede var den med min pakke i den var jo registreret som tom.
> kunne han have taget min pakke og måske tænkt fint en gratis telefon gave
> fra post dk.
> Burde medarbejderen jeg talte med i telefonen ikke have spærret denne boks
> som der jo var meldt problemer med.
>
> Hvad nu hvis min pakke havde været væk jeg havde jo bekræftet med mit
> sygesikringsbevis at jeg tog pakken
> ville jeg have haft nogen mulighed for at søge en erstatning for
> bortkommet pakke jeg ville jo ikke kunne bevise at jeg ikke havde taget
> pakken?
>
> har i evt videoovervågning af disse døgnbokse i tilfælde af problemer
>
> Kunne det ikke være en ide at have nr på hver boks så ville det måske være
> nemmere lige at tjekke om lågen er åben.
>
> Bortset fra det så synes jeg det er en alletiders løsning med disse
> døgnbokse men overvejer dog et framelde mig hvis man risikerer at miste
> sin pakke uden chance for erstatning
>
> Med Venlig Hilsen
>
> xxxxxxxxxx