rock og blues/jazz/funck
Fra : kim larsen

Dato : 31-07-01 23:29

hejsa jeg mangler nugle nye kunstnere til min samling
er der nogen der kan hjælpe mig gerne nogle med lidt rå og rustne stemmer
venlig hilsen
kim larsen

Fra : Esben

Dato : 01-08-01 03:11

"kim larsen" <lrsc@po.dia.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa jeg mangler nugle nye kunstnere til min samling
> er der nogen der kan hjælpe mig gerne nogle med lidt rå og rustne stemmer
> venlig hilsen
> kim larsen

Fiona Apple

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-08-01 04:24

kim larsen <lrsc@po.dia.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7fG97.6527$lh7.347164@news010.worldonline.dk...
> hejsa jeg mangler nugle nye kunstnere til min samling
> er der nogen der kan hjælpe mig gerne nogle med lidt rå og rustne stemmer
> venlig hilsen
> kim larsen
_________

Prøv Rock Nalle (Cd-en "Never To Late")

Hilsen Åge

Fra : Daniel-San

Dato : 01-08-01 08:36

> hejsa jeg mangler nugle nye kunstnere til min samling
> er der nogen der kan hjælpe mig gerne nogle med lidt rå og rustne stemmer

Rock >> Rusten Stemme.... Jeg ville give Fuel et lyt

Fra : felicia

Dato : 01-08-01 12:25

Hvad med Long Lost Evil Sons of the Blues. Et for fedt Odenseansk
bluesorkester, fremragende forsanger (Ulrik Fromholdt) med skøn rusten
stemme, samt en fremragende mundharmonikaspiller!!

Daniel-San <bluwduch@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:xiO97.3362$V53.336760@news000.worldonline.dk...

Fra : Rasmus Birck

Dato : 01-08-01 20:02

Jeg vil helt klart anbefale Tom Waits til den rustne stemme.
Nikolaj & Piloterne har prøvet at spille rock før.
SRV står garenteret for blues'n.
John Scofield er altid klar på jazz.
Funk'en (hvis det er det du mener, ellers kender jeg ikke funck :) har Tower
of Power dyrket i mange år.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-01 04:24

> [...]
> hejsa jeg mangler nugle nye kunstnere til min samling
> er der nogen der kan hjælpe mig gerne nogle med lidt rå og rustne stemmer
______________

Haha, Hvad med Troels Trier. Det forekommer mig kraftigt at hans stemme er
ret rusten

Hilsen Åge

Fra : Jan Olsen

Dato : 02-08-01 05:58

Du efterspørger "nogle med lidt rå og rustne stemmer".

Hér er en:

Steve Earle. Han seneste CD hedder "Transcendental Blues".

Fra : BirdieNamNam

Dato : 04-08-01 21:26

> [...]
> hejsa jeg mangler nugle nye kunstnere til min samling
> er der nogen der kan hjælpe mig gerne nogle med lidt rå og rustne stemmer

Prøv med John Hammond - bl.a. hans seneste "Wicked Grin", hvor bl.a. Tom
Waits og Charlie Musselwhite er med til at få rusten til at drive ned af
væggene - et must check!!!

Fra : McGibber

Dato : 06-08-01 22:45

prøv Phish (story of the ghost f.eks)
eller PRIMUS (FRIZZLE FRY er ret fet, ellers ville jeg bare prøve noget live
f.eks tommy the cat findes i 100^47 forskellige versioner)
rob wasserman og bob wier har lavet noget ret fedt live shit sammen (looks
like rain og cassidy)
ellers noget i det mere rå afdelig: et lille dansk band der hedder naked
(kan nok kun findes på bibliotekerne)
tom waits...
mother funk conspiracy...