E-Mail
webnoob 5265
Kan ikke slette en news konto i mappe list~
Fra : Tue Hold

Dato : 12-08-09 20:33

Hej

Jeg har haft en news konti som jeg har slettet inde i konti menuen.
Problemet er at den stadig visuelt ligger i mappe vinduet til venstre.
Hvis jeg højreklikker og prøver at fjerne konto sker der intet, men den er
også fjernet inde under konto indstillinger.
Er der nogen der ved hvilken fil det er registreret i så jeg evt kan slette
den manuelt?

Hilsen

Tue

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-08-09 20:41

"Tue Hold" <tue.hold@gmail.com> skrev :

>Er der nogen der ved hvilken fil det er registreret i så jeg evt kan slette
>den manuelt?

Hvilken newsreader drejer det sig om?

Hvis det er Outlook Express, som du har brugt her, så spørg i
OE-gruppen, se signatur.
--
Kerim
Bruger du Outlook Express?