Eksport af adresser
Fra : marberg

Dato : 10-08-09 18:53

Hej til gruppen

Hvordan eksportere jeg alle mine mail adresser til Google gmail fra
mozilla thundrebird?

marberg

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-08-09 21:21

marberg marberg@adslhome.dk skrev 10.08.2009 19:52:52 i
<4a805e74$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> bl.a.:

>Hej til gruppen
>

>Hvordan eksportere jeg alle mine mail adresser til Google gmail fra
>mozilla thundrebird?

Start bagfra, hvor du vil finde ud af at Gmail kan importere csv-filer.
Altså går du til din Thunderbird eller Windows-adressebog og eksporterer
kontakter i csv-format, som du så importerer.

--
Niels

Fra : marberg

Dato : 11-08-09 09:36

> Start bagfra, hvor du vil finde ud af at Gmail kan importere csv-filer.
> Altså går du til din Thunderbird eller Windows-adressebog og eksporterer
> kontakter i csv-format, som du så importerer.

Tak for svaret prøver at finde ud af det!
marberg

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-08-09 14:43

marberg marberg@adslhome.dk skrev 11.08.2009 10:36:21 i
<4A812D85.8090204@adslhome.dk> bl.a.:

>Tak for svaret prøver at finde ud af det!

Csv-filerne kan altid give anledning til morskab; om man nu skal bruge
komma eller semikolon som skilletegn og så alle de forskellige
kombinationsmuligheder af felter i forskellige programmer. Men det er
trods alt lettere end at indtaste kontakterne manuelt

--
Niels