Andet multimedie
bentjuul 3670
Program
Fra : Candyman

Dato : 31-07-01 21:34

hej jeg søger lidt hjælp

jeg sidder her og roder med paint. den i windows. det er sgu kun til børn.

mit problem er at jeg skal kunne lave en ramme om noget tekst. og der efter
expotere det som en eps-file
men jeg kan ikke finde et program der er til at tegne i. både med lige og
skrå linier i en bedere kvalitet end paint
ov evt. lige så bruger venligt.

mvh.

Jess

Fra : Freeware World Team

Dato : 01-08-01 07:46

Prøv Pixia..

http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php?search=pixia

Jan Langholm
_________________________________
Freeware World Team
"The best things in life, are free"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-01 13:44

Wed, 1 Aug 2001 08:46:28 +0200, skrev "Freeware World Team"
<langholm@vejen-net.dk>:

>Prøv Pixia..

Prøv <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

fut: news:dk.admin.netikette

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Freeware World Team

Dato : 01-08-01 18:53

Du er simpelthedn den største idiot og klovn på hele usenet...Knud.Gert
Ellentoft

Du ødelægger alt for alle. Man mister helt lysten til at komme med indlæg,
når en klovn som dig huseer.

At du overhovet er her er ufatteligt, da jeg ved fra tidligerere indlæg at
der er bunker af personer der ikke kan fordrage dig og dine forbandende
henvisninger, rettelser og lort du lukker ud.

Og læg lige mærke til at jeg svarer OVER dit indlæg, så du må hellere brokke
dig igen. Det er ufattelig at et "menneske" (ja, det er sat med
anførselstegn med vilje, for der kan være begrundet tvivl om hvorvidt du ER
et menneske) kan få tiden til at gå med sådan at genere alt og alle.

Hvis du skulle rette dig efter de regler du hele tiden peger på, så hold dog
for fanden din kæft med det evindelige kævl.

Du er til at brække sig over...!
Du gør absolut ingen gavn for usenet...!
Du er så irreterende at det gør helt ondt...!

Det var bare lige det, så fik jeg luft.
Kan du have en god aften..!...trods alt...!

Jan Langholm
_________________________________

Fra : jopa

Dato : 01-08-01 19:46

Freeware World Team < skrev bla.
> Du er simpelthedn den største idiot og klovn på hele usenet...Knud.Gert
> Ellentoft

Ups der fik jeg kaffen i den gale hals

Hvis ikke der var nogen der engang i mellem vejledte og henviste folk på
usenet ville det blive det rene anarki med spørgsmål i de forkerte grupper,
forkert quoting osv.
Er du ikke lidt fintfølende ? han prøver dog kun at vejlede.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Madsen

Dato : 01-08-01 20:06

"Freeware World Team" <langholm@vejen-net.dk> skrev:

> Du er til at brække sig over...!
> Du gør absolut ingen gavn for usenet...!
> Du er så irreterende at det gør helt ondt...!

Du har virkelig behov for vejledning kan man se, så en henvisning til
usenet.dk synes jeg egentlig ikke skader noget.
Når du nu alligevel er derinde, så kig måske lige på følgende side
også: <http://usenet.dk/netikette/debatteknik.html>

Fremtidige diskussioner af ovenstående karakter hører ved nærmest
hjemme i en eller anden gruppe med ordet mudder i navnet, eller
brug jeres e-mail adresser til at hagle hinanden ned med, som skrevet
på ovenstående link. Det har ikke så meget med grafik at gøre i hvert
tilfælde.

Jeg er enig med "jopa" i at der bliver nødt til at være nogen som giver
lidt råd og vejledning når folk åbenbart ikke selv kan finde ud af at
læse på usenet.dk inden de begynder at fyre løs på usenet.

Fut igen sat til: <news:dk.admin.netikette>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 01-08-01 21:12

Freeware World Team skrev:

>At du overhovet er her er ufatteligt, da jeg ved fra tidligerere indlæg at
>der er bunker af personer der ikke kan fordrage dig og dine forbandende
>henvisninger, rettelser og lort du lukker ud.

Hvad med det lort du lige har lukket ud.

(Jeg syntes ikke Knud lukker Lort ud.)

<ploink.wave>
--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Jens Olsen

Dato : 04-08-01 11:02

On Wed, 1 Aug 2001 19:53:14 +0200, "Freeware World Team"
<langholm@vejen-net.dk> wrote:

>Du er simpelthedn den største idiot og klovn på hele usenet...Knud.Gert
>Ellentoft

Igennem et langt liv har jeg efterhånden lært, at når nogen svinede
mig til - kaldte mig for idiot og lingnende, ja så var det jo egentlig
noget der foregik i vedkommendes hoved og ikke rigtigt kunne vedkomme
mig.

Jeg er faktisk glad for oplysningen fra K.G.E. om først at beskære og
derefter citere efter teksten, hvilket jeg vil bestræbe mig på i
fremtiden.

Jens
(Kald mig hvad du vil)

Fra : Jan Boegh