E-Mail
webnoob 5265
Gmail som .dk?
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-09 20:46

Såvidt jeg kan se, kan man kun oprette gmail med endelsen com. Men jeg synes
at jeg for et ½ års tid siden fik en mail fra en person som havde en
gmail.dk. Kan man få dk?

Mvh Søren

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 29-07-09 21:45

on 29-07-2009, Søren P supposed :
> Såvidt jeg kan se, kan man kun oprette gmail med endelsen com. Men jeg
> synes at jeg for et ½ års tid siden fik en mail fra en person som havde en
> gmail.dk. Kan man få dk?

Det tvivler jeg på. Der er ikke i skrivende stund nogen mailserver på
det domæne.

--
/klaus

Fra : Leif Neland

Dato : 31-07-09 14:12

Klaus Jørgensen wrote:
> on 29-07-2009, Søren P supposed :
>
> Det tvivler jeg på. Der er ikke i skrivende stund nogen mailserver på
> det domæne.

Næ, dk-hostmaster mener domænet ligger på cliche's nameservere. Det
mener cliche ikke...

Leif

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-07-09 22:02

Søren P skrev, Den 29-07-2009 21:45:
> Såvidt jeg kan se, kan man kun oprette gmail med endelsen com. Men jeg synes
> at jeg for et ½ års tid siden fik en mail fra en person som havde en
> gmail.dk. Kan man få dk?

Jeg gætter på, at du husker forkert, og har fået en mail fra en person,
som bruger en Google Apps mailkonto sammen med et dansk domæne.

Fra : Leif Neland

Dato : 31-07-09 14:11

Søren P wrote:
> Såvidt jeg kan se, kan man kun oprette gmail med endelsen com. Men jeg synes
> at jeg for et ½ års tid siden fik en mail fra en person som havde en
> gmail.dk. Kan man få dk?

Du kan sagtens modtage en mail fra dronning_margrethe@gmail.dk

Du kan bare ikke svare tilbage.

Ligesom nogen kommer til at skrive deres emailadresse som
navn@hotmail.dk, hvor de mener navn@hotmail.com

Indtil for et stykke tid siden, lå den slags mail bare i udbakken og
kunne ikke komme videre. Jeg ved ikke om de nu fungerer...

Så enten husker du forkert eller også har afsenderen skrevet forkert,
enten med vilje eller en fejl.

Leif