Thunderbird på Vista?
Fra : Martin Ploug

Dato : 26-07-09 10:18

Hej

Jeg har lige installeret den seneste version af Thunderbird på min Vista-PC.
Jeg er blevet lidt træt af Windows Mail pga. et par problemer med det.
Første gang jeg åbnede Thunderbird var der ingen
problemer, men når jeg forsøger nu, åbner det slet ikke.
Det eneste der sker er, at DA-ikonet nede ved uret blinker en gang.

Kan Thunderbird ikke køre på Vista?
Måske skal jeg prøve at installere det igen?
Jeg skal måske prøve at finde en anden mailklient.
Hvilken kunne det være i så fald (helst gratis) ?

Det kunne også være, at jeg skulle prøve at samle
mine mail-konti på Gmail.

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-07-09 10:21

Martin Ploug skrev:

>Kan Thunderbird ikke køre på Vista?

Jo, brugte den da i den måned jeg sidst selvpinte mig med vista

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-07-09 16:49

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jo, brugte den da i den måned jeg sidst selvpinte mig med vista
>
> --
> Ivan V. klattrup
> http://klattrup.dk
>
> __________ Information fra ESET Smart Security, virus signatur database
> version 4279 (20090726) __________
>
> Meddelelsen blev kontrolleret af ESET Smart Security.
>
> www.esetscandinavia.com

Jeg fandt ud af, at Thunderbird var blevet fanget
af mit ESET Smart Security.
Jeg har nu givet tilladelse til Thunderbird i ESS, og nu kører det.

Mvh. Martin

Fra : Jørgen

Dato : 27-07-09 08:13

Den kører fin
Har brugt den den sidste godt halve år daglig og der er ingen problemer

fra
Jørgen