E-Mail
webnoob 5265
Hvor gemmer Outlook sine meddelelsesmapper~
Fra : Jakob Griffel

Dato : 22-06-09 08:28

Hej med jer

Min kærestes PC er død, men harddisken fungerer heldigvis.
Har sat hendes HDD i min maskine for at få fat i dokumenter og andre filer,
men jeg kan ikke finde stien til Indbakke mv. fra Outlook.

Findes der en standardplacering et sted...? Har prøvet at google mig frem,
men måske har jeg bare ikke fundet det rigtige søgeord...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-06-09 08:59

Jakob Griffel skrev, Den 22-06-2009 09:27:
> Findes der en standardplacering et sted...?

Læs tråden "vedr. outlook 2003" startet 13/6.

Fra : Lars E. P.

Dato : 22-06-09 09:08

Mon, 22 Jun 2009 09:27:43 +0200, skrev "Jakob Griffel"
<NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> :

Søg på

*.pst

Hilsen Lars