Jeg har ikke fået sagt tak for nogen
Fra : Mr. Mox

Dato : 21-06-09 14:48

Jeg har haft abonneret på en hel del grupper og ser nu at jeg har fået
svar på nogen spørgsmål som jeg ikke har takket for. Det var noget jeg
fik indprentet af min moder i 40'erne, høflighed koster ikke o.s.v.!!!

Nu faldt tanken mig ind, at mange af de personer som man ser gentagne
gange her i grupperne måske har mulighed for at følge trådene med deres
egne svar op, og de vil så se at jeg ikke har takket dem!! UHA!!

Det være altså hermed gjort, og spøg til side, så er jeg virkeligt
taknemmelig for disse grupper og de der svarer vi "uvidende"

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Max

Dato : 21-06-09 17:19

Hej Mr. Mox

> Det være altså hermed gjort, og spøg til side, så er jeg virkeligt
> taknemmelig for disse grupper og de der svarer vi "uvidende"

Det er pænt af dig at du ønsker at takke, men strengt taget er
takken ikke meget værd på denne måde. Den rigtige måde at
takke på er i den tråd hvor man har fået svar og på den
måde fortælle at man har fået løst sit problem. På den
måde kan andre der finder problemet via en søgning se
at svarene i tråden har hjulpet spørgeren. På den måde
kommer usenet til at virke som et godt og nyttigt arkiv.

--
Mvh Max

Fra : Mr. Mox

Dato : 21-06-09 22:32

Max skrev:
> [...]
> at svarene i tråden har hjulpet spørgeren. På den måde
> kommer usenet til at virke som et godt og nyttigt arkiv.

Ja men så takker jeg dig Max for denne gode forklaring hilsen Mox

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 21-06-09 23:37

Mr. Mox Mr.Mox@sofanet.dk skrev 21.06.2009 23:32:10 i
<4a3ea6d0$0$48236$14726298@news.sunsite.dk> bl.a.:

>Ja men så takker jeg dig Max for denne gode forklaring hilsen Mox

Det er vel så en tak bedre.

--
Niels

Fra : John

Dato : 22-06-09 02:46

"Mr. Mox" <Mr.Mox@sofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gange her i grupperne måske har mulighed for at følge trådene med deres
> egne svar op, og de vil så se at jeg ikke har takket dem!! UHA!!

Din moder var, som min, åbenbart en ganske forstandig kvinde.

Der er næppe tvivl om, at en lille tak for hjælp til at løse et problem
mangedobler chancen for fremtidig hjælp.

Desværre synes de færreste at have overskud til at kunne give en venlig
tilbagemelding.

John