E-Mail
webnoob 5265
Mail iOutlook
Fra : Steen Uldahl

Dato : 18-06-09 14:37

Kan man kun skrive mails til personer, som er oprettet med
mail-adresse i Outlook-adressekartoteket? Eller kan man slå noget fra
for at skrive en hurtig mail?

Mvh
Steen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-09 15:39

"Steen Uldahl" skrev i en meddelelse
> Kan man kun skrive mails til personer, som er oprettet med
> mail-adresse i Outlook-adressekartoteket?

Næh - du kan bare skrive en anden adresse i adresse-feltet - det behøver
ikke at være en "kendt" adresse.

> Eller kan man slå noget fra
> for at skrive en hurtig mail?

Næh - men jeg ved ikke helt, hvad der menes ?

Jan

Fra : Steen Uldahl

Dato : 18-06-09 16:18

Jan Vestergaard skrev:

> Næh - du kan bare skrive en anden adresse i adresse-feltet - det behøver
> ikke at være en "kendt" adresse.

> Næh - men jeg ved ikke helt, hvad der menes ?
>
> Jan

Jeg kan ikke skrive "@" på linien hvor emailadressen skal stå??

Steen

Fra : Max

Dato : 18-06-09 16:21

Hej Steen

> Jeg kan ikke skrive "@" på linien hvor emailadressen skal stå??

Det har nok ikke noget med Outlook at gøre.

Kan du skrive @ i brevfeltet ?

--
Mvh Max

Fra : Erik Olsen

Dato : 18-06-09 19:13

Steen Uldahl wrote:

> Jeg kan ikke skrive "@" på linien hvor emailadressen skal stå??

Jeg bruger Outlook 2003 på arbejdet. Der kan jeg sagtens skrive @ i alle
adressefelter. Der skal selvfølgelig stå noget mere så det danner en
valid e-mail-adresse for at det virker.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Optimus Prime

Dato : 19-06-09 07:27

Erik Olsen skrev:
> Jeg bruger Outlook 2003 på arbejdet. Der kan jeg sagtens skrive @ i alle
> adressefelter. Der skal selvfølgelig stå noget mere så det danner en
> valid e-mail-adresse for at det virker.

<Ctrl> + "k" er en genvej, som kontrollere om den indtastede email er
valid - og ellers startes en hjælpeguide

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-09 20:31

"Steen Uldahl" skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke skrive "@" på linien hvor emailadressen skal stå??
> Steen

OK - det kan jeg ikke forklare - jeg bruger Outlook 2003 både hjemme og på
mit job, og har ikke oplevet det......

Jan