æøå i tunderbird. fant fejlen
Fra : Per H

Dato : 17-06-09 19:23

fejlen var åbenbart at hvis man H klikker på indbakke mappen,
/egenskaber. skal der IKKE være hak i "anvend som standard. osv...

aner ikke hvad det lige betyder, men de dk tegn blev vist korekt..

per

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-06-09 19:54

Per H skrev, Den 17-06-2009 20:22:
> fejlen var åbenbart at hvis man H klikker på indbakke mappen,
> /egenskaber. skal der IKKE være hak i "anvend som standard. osv...
>
> aner ikke hvad det lige betyder, men de dk tegn blev vist korekt..

Tak for informationen. Det var godt, at du løste problemet. Jeg vidste
ikke, at hver mappe havde den slags indstillinger. Det er helt rigtigt,
at der ikke skal være hak, for så bruges det tegnsæt, som er angivet i
mailen.